Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پارچینی مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص امکان بازنکری در سفارش‌های فروش سهام عدالت اظهار کرد: برخی از سهامداران سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت دارایی خود انتخاب کرده‌اند، در سامانه مربوطه اقدام به ثبت درخواست فروش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

پتانسیل رشد ۶۰ درصدی قیمت سهام خودرویی‌ها وجود دارد

او بیان کرد: با توجه به افزایش جذابیت این گروه از شرکت‌ها احتمال انصراف این گروه از سهامداران با هدف بهره‌مندی بیشتر از منافع دارایی‌های خود تقویت شده است. بنابراین، به منظور حفظ منافع آن‌ها مقرر شد طی اطلاعیه‌ای اشخاص متقاضی عرضه، امکان بازنگری در خصوص سفارش‌های فروش خود داشته باشند.

 پارچینی شرکت‌های واگذار شده به مشمولان سهام عدالت را مدنظر قرار داد و گفت: این شرکت‌ها، از جمله شرکت‌های بنیادی و پر پتانسیل هستند. به‌تازگی با توجه به انتشار گزارش‌های مثبت توسط این گروه از شرکت‌ها، افزایش تقاضای خرید به صورت خرد و اغلب بلوکی در این دسته از نماد‌های معاملاتی مشاهده شده است.

مدیر ارشد سازمان بورس تصریح کرد: بدیهی است عرضه سهام این گروه از سرمایه‌گذاران با توجه به شرایط بازار سرمایه و به‌صورت بلوکی به متقاضیان خرید واگذار خواهد شد. با توجه به موضوعات مطرح شده و همچنین گزارش‌های مثبت منتشر شده از عملکرد شرکت‌ها به نظر نمی‌رسد سهام زیادی برای فروش وجود داشته باشد و در نتیجه، مازاد عرضه‌ای نیز نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بورس سهام عدالت سفارش فروش شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: در اپلیکیشن اصفهان من، امکان بهره‌مندی شهروندان از سرویس مسیریابی خطوط حمل‌ونقل همگانی به‌صورت مکان‌مند فراهم شده است.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیریابی به‌صورت حمل‌ونقل همگانی در اپلیکیشن اصفهان من اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با انتخاب موقعیت فعلی خود یا تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، مسیر سفر خود بر روی نقشه را مشخص کنند و با بهره‌وری از این امکان از مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی شامل خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس آگاه شوند، همچنین با مشاهده گام‌های مسیر، از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: با استفاده از این سرویس، امکان جابه‌جایی شهروندان بر اساس آخرین تغییرات خطوط و ایستگاه‌های اتوبوس در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان فراهم شده است.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: مسیرهای مختلف حمل‌ونقل همگانی بین مبدا و مقصد موردنظر با قید جزئیات و شرح گام‌های مسیر، همچنین فاصله بین ایستگاه‌ها و تغییرات خطوط طی سفر به صورت داده‌های مکان‌مند روی نقشه‌های اپلیکیشن «اصفهان من» قابل مشاهده و بهره‌برداری است.

فردانی بیان کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اصفهان من را از کافه بازار یا از نشانی app.isfahan.ir/dn دانلود یا نسخه تحت وب آن را استفاده کنند.

کد خبر 746500

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!