Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با استناد به گزارش این کمیسیون درخصوص برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت برنامه‌های وی را تا ۷۴ درصد منطبق و همسو با اسناد بالادستی اعلام کرد و از تایید وی توسط کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به دنبال جلسات بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی رئیس جمهور، صبح امروز (۲ شهریور) جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به ریاست رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در ابتدای جلسه سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گزارش این کمیسیون درباره برنامه‌ها و صلاحیت سیدرضا فاطمی‌امین را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش ضمن بیان تایید استعلام مدارک تحصیلی، به مهم‌ترین برنامه‌ها و راهبرد‌های وزیر پیشنهادی شامل اصلاح ساختار تولید و تجارت، ارتقاء همکاری بین‌بنگاهی، اصلاح سازوکار بازار و تنظیم بازار، اشاره شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه گزارش به برنامه‌های کوتاه مدت وزیر پیشنهادی اشاره کرد و با بیان اینکه این برنامه‌ها در سه سطح بهبود تنظیم بازار، افزایش صادرات و پشتیبانی و رفع موانع تولید (در ۲ سطح عمومی و ویژه) درنظر گرفته شده است، به ارائه ۳۶ پروژه تحول در برنامه فاطمی‌امین اشاره کرد.

پروژه‌های زیرساختی توانمندسازی، پروژه‌های تحول و هماهنگی صنایع کشور، صنایع برق آبی، خودروسازی، لوازم خانگی، ماشین سازی و صنایع معدنی و پروژه‌های تکمیلی و آمایشی از جمله مواردی بود که در گزارش قرائت شده به آن‌ها اشاره شد.

روح الله عباسپور در ادامه سخنرانی خود و با استناد به گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، برنامه‌های ارائه شده وزیر پیشنهادی صمت را از نظر کارآمدی، تحول گرایی، مسئله محوری، چابک سازی، توازن بخشی و منطقه‌ای و همچنین توجه به پیشرفت شتابان، مناسب توصیف کرد و افزود: بررسی‌های کمیسیون در خصوص تطابق برنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اسناد بالادستی نشان می‌دهد ۳۷ درصد از برنامه‌های پیشنهادی با احکام فوق الذکر منطبق و ۳۷ درصد نیز همسو است (مجموع ۷۴ درصد)؛ و در ۲۶ درصد موارد نیز به احکام اشاره‌ای نشده است.

عباسپور با تاکید بر اینکه فاطمی‌امین به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت، با اکثریت آراء اعضا کمیسیون صنایع و معادن مورد قبول قرار گرفته است گفت: در خصوص توانمندسازی ایشان برای تصدی وزارت صنعت، معدن وتجارت رأی گیری به عمل آمد و صلاحیت ایشان با اکثریت مطلق آراء مورد تائید قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کمیسیون صنایع وزیر پیشنهادی صمت فاطمی امین کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است

به گزارش جماران؛ موسی غضنفر آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر  رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاءالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: خوشنویسی مزیت مطلق ما در هنر جهان اسلام است
  • ایتالیا خواستار «کاهش تنش مطلق» در خاورمیانه است
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!