Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:23:59 GMT

نتایج آزمون وکالت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ امروز منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۹۹۳۸۸

نتایج آزمون وکالت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ امروز منتشر می‌شود

شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴ امروز می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نتایج این آزمون را مشاهده کنند. - اخبار اجتماعی -

ابراهیم کیانی، نایب رئیس اسکودا در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفت: امروز سه‌شنبه 2 شهریور نتایج قطعی آزمون 1399 در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت 1399 ساعت 14 امروز می‌توانند با حضور در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نتایج این آزمون را مشاهده کنند.

گفتنی است:  آزمون‌ وکالت 1399 کانون‌های وکلای دادگستری بعد از تعویق سه‌گانه در آذرماه و اسفندماه سال گذشته و نیز فروردین امسال در تاریخ 25 تیرماه با شرکت بیش از 81 هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون به خواست ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامتی داوطلبان و نیز عوامل اجرایی آزمون با تعویق مواجه شده بود.

خبر دیگر برای داوطلبان وکالت اینکه؛ اختبار شفاهی کانون وکلای داگستری مرکز در این دوره به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

احمدرضا اسعدی‌نژاد، دبیر کمیسیون روابط عمومی کانون وکلای دادگستری در این باره به خبرنگار تسنیم گفت:  با اتمام هر دوره کارآموزری وکالت، یک اختبار کتبی و یک اختبار شفاهی برگزاری می‌شود. اختبار کتبی در این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و اختبار شفاهی هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیش از این یک بار دیگر هم اختبار شفاهی به صورت آنلاین برگزار شده بود و این امر مسبوق به سابقه است.

لارم به ذکر است؛ یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای پروانه وکالت پایه یک، پشت سر گذاردن توأم با موفقیت آزمون اختبار و بیانگر عبور موفقیت‌آمیز داوطلب از دوران کارآموزی است. در اختبار، کارآموز وکالت باید آموخته‌های علمی و عملی خود را در آزمون‌های شفاهی و کتبی اختبار عرضه کند.

نتایج آزمون وکالت 1399 این هفته منتشر می‌شودنتایج آزمون وکالت 99 مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان سنجش کانون وکلا اسکودا آزمون وکالت سازمان سنجش کانون وکلا اسکودا آزمون وکالت آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۹۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۳ منتشر شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال 1403 از طریق سایت سازمان سنجش  قابل مشاهده است.

آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر 50 کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه 1403 منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش سوالات آزمون وکالت؛ وقتی با ۲۰ میلیون تومان می‌توان وکیل شد!
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • اولین حراج سکه در سال جدید امروز برگزار می‌شود
  • جشن شادی مردمی در بندرعباس برگزار می‌شود
  • امروز؛ آغاز ثبت‌نام آزمون زبان MSRT اردیبهشت ۱۴۰۳