Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین وی افزود:  موضوع ربایش هواپیما منتفی است اما در این زمینه باید با مقامات حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مراجع بالادستی هم هماهنگ کنیم تا اطلاع رسانی قطعی صورت پذیرد.

محمد حسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی هم در خصوص ربایش هواپیمای اوکراینی به خبرنگاران گفت: این هواپیما روز گذشته در فرودگاه مشهد سوخت گیری کرده و از فرودگاه مشهد به سمت کی‌یف رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق رصدی که همکاران ما داشته‌اند، ساعت ۱۰ دقیقه به ۱۰ شب به وقت تهران در فرودگاه کی‌یف نشسته است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی مستندات نشست این هواپیما در فرودگاه کی‌یف منتشر می‌شود.

کد خبر 622365

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر یازرلو اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تأخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

کد خبر 6081352

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود