Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:09:55 GMT

درگیری مسلحانه در استان هرمزگان صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۲۳۶۰

درگیری مسلحانه در استان هرمزگان صحت ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت اجتماعی انتظامی استان هرمزگان درگیری مسلحانه و کشته شدن چهار نفر در بخش هشت بندی شهرستان میناب در فضای مجازی را تکذیب کرد.

در متن اطلاعیه معاونت اجتماعی انتظامی هرمزگان آمده است: به آگاهی شهروندان و اصحاب محترم رسانه می‌رساند هیچ گونه درگیری مسلحانه ای در سطح استان هرمزگان به وقوع نپیوسته و این خبر و درگیری مربوط به شهرستان منوجان استان کرمان است که اقدامات پلیسی در این راستا با جدیت در حال پیگیری بوده و از طریق پلیس استان کرمان جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 

سرهنگ علیرضا امیری گفت: اردیبهشت ماه  پارسال در پی نزاع و درگیری در یکی از مناطق روستایی شهرستان کهنوج که منجر به قتل یک نفر و مجروح شدن ۳ نفر دیگر از شهروندان با سلاح ممنوعه شده بود، بررسی موضوع و دستگیری عاملان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، موفق شدند ۴ متهم دخیل در این تیراندازی را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کهنوج تصریح کرد: این افراد در تحقیقات به عمل آمده به جرم انتسابی و تیراندازی به مقتول و جرح ۳ شهروند دیگر در جریان یک نزاع و درگیری اعتراف و علت را اختلافات شخصی اعلام کردند که با تشکیل پرونده این متهمان به مقامات قضایی تحویل  داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • اختلافات خانوادگی در شهر به قتل انجامید
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر در مرکز کرمانشاه
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند