Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:34:04 GMT

تلاش‌های ارزنده پزشکان نویدبخش حیات و سلامت مردم است

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۲۴۵۵

تلاش‌های ارزنده پزشکان نویدبخش حیات و سلامت مردم است

دکتر «شهرام روشنی نژاد» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت روز پزشک، افزود: یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، شیخ‌الرییس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان کشور است.

وی اظهار داشت: این روز فرصتی است تا تلاش‌های ارزنده آن ها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: والاترین نعمت خداوند به بشریت، نعمت حیات است و لحظه لحظه آن موهبتی است که تمام اندوخته های مادی در برابر آن به هیچ نمی ارزد و چه مقدسند دستان حاذقی که از انسانیت قوت گرفته و در دستان خداوند قرار می گیرند تا سلامتی را به عنوان موهبتی دیگر در زندگی بیمار جاری سازند.

روشنی نژاد در پایان با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت و تبریک فرا رسیدن روز پزشک از تلاش ها و خدمات ارزنده و صادقانه پزشکان والامقام که در حوزه  بهداشت و درمان متعهدانه برای سلامت مردم شهرستان سرپل ذهاب تلاش می نمایند قدردانی کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه روز پزشک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه روز پزشک سرپل ذهاب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه روز پزشک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری زاده ظهر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک فرارسیدن هفته سلامت و تلاش از جهادگران این عرصه، خاطرنشان کرد: در طی شش ماه گذشته توانستیم اعتبارات خوبی برای حوزه سلامت استان جذب کنیم که نتیجه آن ورود تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی استان است و امیدواریم در آینده نزدیک این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف سلامت در استان، افزود: پویش ملی سلامت جهت سنجش فشار و قندخون با پوشش ۹۲ درصدی افراد بالای ۱۸ سال، پویش ملی تغذیه سالم در خصوص کاهش استفاده از نمک و همچنین افزایش استفاده از شیر و فرآورده‌های آن در سفره مردم، پویش استانی سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته ملی سلامت، پویش خداپسندانه نذر خون و پویش نسخه حضور و دعوت از کادر بهداشت و درمان استان به حضور حداکثری در انتخابات سال گذشته از مهمترین این پویش‌ها هستند.

وی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی، اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت وزیر بهداشت و استاندار ایلام ۵۰ میلیارد تومان به تکمیل و تجهیز این بیمارستان اختصاص یافت.

حیدری‌زاده ادامه داد: اولین مرکز تخصصی جراحی اطفال نیز با حضور متخصصین موسسه خیریه محکم در بیمارستان رازی ایلام افتتاح شد که خوشبختانه مورد استقبال مردم عزیز استان قرار گرفته است و همه روزه به ویزیت، جراحی و درمان افراد دارای ناهنجاری‌های مادرزادی می‌پردازند.

کد خبر 6086569

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • ایتالیا کمبود پزشک را از خارج جبران می‌کند