Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:31:36 GMT

ابلاغ تمدید کوتاه مدت اظهارنامه‌های مودیان مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۲۶۰۹

ابلاغ تمدید کوتاه مدت اظهارنامه‌های مودیان مالیاتی

رییس کل سازمان امور مالیاتی مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر تمدید اظهارنامه مودیان مالیاتی را به استان‌ها ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امید علی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی تمدید یک هفته ‌ای تسلیم اظهارنامه مودیان مالیاتی را برای اجرا به امور مالیاتی شهر و استان تهران و سایر استان‌ها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ابلاغیه که مورخ یک شهریور ماه سال جاری صادر شده آمده است:‌ بدین وسیله حکم مالیاتی مقرر در جزء 13 بند ج مصوبات هشتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400.5.30 پیوست نامه شماره 55389 مورخ 1400.5.31 رئیس دفتر محترم رئیس جمهور، به شرح ذیل جهت اجرا ابلاغ می‌شود: 

با تمدید یک هفته‌ای تسلیم اظهارنامه مودیان مالیاتی موافقت و مهلت تسلیم اظهارنامه موضوع جزء 4 بند ج مصوبات هفتاد و هفتمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ 1400.4.26 تا 1400.6.7 تمدید شد. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی مودیان مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان درباره موضوع پیگیری وصول معوقات پرداخت حق آلایندگی شرکت‌های صنعتی در استان، گفت: با توجه به تاکید رئیس قوه قضائیه در مورد وصول حق آلایندگی استان‌ها، در راستای عدالت اجتماعی و تحقق حقوق عامه مردم خوزستان، مطالبات معوق چهار شرکت نفت و گاز استان به حیطه وصول درآمده که پس از واریز به حساب خزانه داری کل کشور به منظور مصالح استان و بهبود محیط زیست و تأمین منابع شهرداری‌های استان از سوی مدیران مربوطه هزینه می‌شود.

وی افزود: با توجه به صدور احکام نمایندگی از سوی این دادگستری برای نماینده تعرفه شده از سازمان امور مالیاتی کشور، جمع وصولی عوارض آلایندگی با احتساب ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ و فروردین سال جاری، به مبلغ هشت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از پیگیری‌های رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جهت پیگیری وصول عوارض آلایندگی در سال گذشته و فروردین‌ماه سال جاری، گفت: این دادگستری همکاری‌های لازم را در راستای تحقق درآمدهای عمومی کشور به ویژه وصول عوارض آلایندگی و پیگیری حقوق مردم، کما فی سابق پیگیری و معمول خواهد داشت.

کد خبر 6086002

دیگر خبرها

  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان