Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-در روزها و هفته‌های اخیر عدم دریافت مطالبات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه مبنی بر افزایش حقوق آنان، باعث اعتراضاتی از سوی آنها شده و به دنبال راه چاره از سوی مسئولان شهری هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماه گذشته رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه که زیر نظر شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کنند طی اعتراضی نسبت به میزان حقوق دریافتی خود ابراز گلایه کرده و از مسئولان ذیربط درخواست رسیدگی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در شرایط کنونی کشور گذران زندگی برای افراد کم‌درآمد و اقشار ضعیف واقعا سخت بوده و در این میان نیز وضعیت معیشتی رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری نیز بسیار ناراحت‌کننده و تامل‌برانگیز است.

در اکثر خانواده‌ها چندین دانش‌‌آموز و یا تحصیل کرده بیکار وجود دارد که این رانندگان مجبور هستند برای لقمه نانی ساعت‌ها در خیابان‌های ترافیک و پرپیچ خم بدون هیچ ادعایی رانندگی کنند اما در حال حاضر وضعیت اقتصادی و تورم به حدی زیاد شده است که این حقوق کفاف زندگی آنان را نمی‌دهد.

به گفته برخی از رانندگان تعدادی از آنان به دلیل بیکار شدن از کار مهر سکوت بر دهانشان زده بودند اما وعده‌های تکراری و توخالی مسئولان و قرادادهای شرکتی باعث سرگردانی و اعتراض آنان در ماه گذشته شد و براساس گفته‌های اعضای شورای شهر و شهرداری قرار بود که مشکل آنان هرچه سریع‌تر حل شود که متاسفانه اما و اگرهایی وجود دارد که با حل شدن آن شاید مشکل آنان نیز در ماه‌های آینده برطرف شود.

حقوق و مزایای رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه ماه آینده افزایش می‌یابد

شهردار ارومیه در خصوص افزایش حقوق رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری گفت: شهریور امسال قرارداد رانندگان خودروهای استیجاری به پایان می‌رسد و براساس قانون کار و پیشنهاد شورای شهر حقوق این رانندگان افزایش می‌یابد‌.

غلامرضا عدل‌دوست عنوان کرد: شرکت‌ها نیز موظف هستند بر اساس قرارداد تمامی حقوق و مزایای رانندگان خودروهای استیجاری را افزایش دهند.

کارکنان قوه قضاییه و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی در مقابل کرونا واکسینه می‌شوندمشکلات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری ارومیه باید هرچه سریع‌تر حل شودوزیر آموزش و پرورش: اتمام واکسیناسیون فرهنگیان پیش از آغاز سال تحصیلی/ شرایط واکسیناسیون رانندگان سرویس‌های مدارس اعلام شد

اولویت شورای شهر رسیدگی به مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این خصوص بیان کرد: اولویت شورای شهر رسیدگی به مشکلات رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری است.
 
توماج وحید افشار افزود: بی تردید در حق این رانندگان اجحاف شده است و برخی رانندگان حتی در روزهای تعطیل نیز خدمات ارائه می‌دهند اما متاسفانه حقوق دریافتی آنان کمتر از پرسنل‌ شهرداری است.

وی بیان کرد: اعتراض این رانندگان به جا بوده و بنده به عنوان عضوی از شورای شهر پیگیر مسائل و مشکلات مربوط به رانندگان خودروهای استیجاری شهرداری هستم.

انتهای پیام/7548/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین پناهی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مشت محکمی بر اسرائیل و استکبار جهانی بود.

وی افزود: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای اسرائیل است و قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاند و پاسخ قاطعانه‌ای به استکبار جهانی بود.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های این شورا در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا در جهت دفاع از حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری ارومیه گفت: مدیران شهری باید به جد پیگیر حق و حقوق شهروندان و پرسنل شهرداری باشند.

پناهی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم یادآور شد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند و بر همه ما مسئولان به‌ویژه مدیران شهری، یک وظیفه مهم در جهت رفع موانع، مشکلات شهری و شهروندی و خدمت صادقانه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری، مدیران شهری نسبت به مقوله مشارکت‌های مردمی در مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشند و در کنار آن با تکریم ارباب رجوع سعی در رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی شهروندان فهیم و قدرشناس شهر ارومیه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • عملیات «وعده صادق» طوفان‌الاقصی دیگری برای رژیم صهیونیستی است