Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@04:12:13 GMT

بازپخش دو سریال جنایی و عاشقانه از شبکه تماشا

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۳۷۵۰

بازپخش دو سریال جنایی و عاشقانه از شبکه تماشا

در روزهای ابتدایی ماه شهریور، اولین جابجایی در آنتن شبکه تماشا با پایان مجموعه «شب دهم»، از امشب (اول شهریور) رقم خواهد خورد و مجموعه «ملکاوان» جایگزین خواهد شد. مجموعه تاریخی «بوم و بانو» نیز از چهارم شهریور به جای مجموعه شرم می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، سریال تلویزیونی ملکاوان به‌کارگردانی احمد معظمی سال ۱۳۸۶ در گونه جنایی و درام تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امین زندگانی، داریوش فرهنگ و فریبا متخصص از جمله هنرمندانی هستند که به کارگردانی احمد معظمی در این اثر به ایفای نقش می پردازند. علاقمندان می‌توانند از روز سه شنبه دوم شهریور و از ساعت ۱۸ بیننده این مجموعه باشند.

در خلاصه داستانی که برای این سریال منتشر شده، می‌خوانیم: «سرنوشت یک زن که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.»
بوم و بانو از چهارم شهریور در شبکه تماشا

مجموعه تاریخی بوم و بانو از چهارم شهریور جایگزین مجموعه شرم می شود.   بوم و بانو روایتگرِ عشق در برگی از تاریخ این سرزمین است که با مفاهیم عاشورایی پیوند برقرار می‌کند.   مسعود رایگان، دیبا زاهدی و ساغر قناعت از جمله هنرمندانی هستند که مقابل دوربین این مجموعه به کارگردانی سعید سلطانی قرار گرفته اند.

این مجموعه از پنجشنبه، چهارم شهریور در ساعت ۲۱ پخش می شود و باز پخش آن در ساعت‌های ۳ بامداد ۹ صبح و ۱۵ تقدیم مخاطبان شبکه تماشا خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه تماشا سریال چهارم شهریور شبکه تماشا بوم و بانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت