Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند به همراه فرمانده انتظامی استان ضمن بازدید از بخش‌های بیمارستان سیدالشهدا ناجا در کرمان از پزشکان این بیمارستان تجلیل کرد.

او در حاشیه این مراسم گفت: درحال حاضر در مقابله با بیماری کرونا در یک شرایط سخت‌تر از جنگ قرار داریم و پزشکان ما برای سلامتی مردم جانانه تلاش می‌کنند و امیدواریم با همکاری مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بتوانیم از این سختی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان افزود: خدمات پزشکی و درمانی ناجا در مقابله با کرونا ستودنی است و از ابتدای شیوع این بیماری منحوس، کادر پزشکی و درمانی بیمارستان سیدالشهدا ناجا در کرمان ۴۰ هزار بیمارکرونایی را ویزیت و ۲ هزار بیمار را نیز بستری و خدمات درمانی به آنان ارائه کرده اند.

 زینی وند با تشکر از سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان و رئیس بیمارستان سیدالشهدا گفت: به بهانه تجلیل از پزشکان بیمارستان سیدالشهدا خواستیم از نیروی انتظامی که همواره در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد و هم در حوزه اعمال محدودیت‌ها و هم در حوزه بهداشت و درمان انجام ماموریت داشته است تقدیر کنیم و درحقیقت کارکنان این نیرو طی این مدت در بخش‌های مختلف، زحمات بی نظیر و زیادی را در سراسر کشور متحمل شده اند.

او  گفت: نیروی انتظامی استان با بسیج امکانات خود در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر بیمارستان‌ها در حال خدمات دهی و پذیرای بیماران کرونایی است و به تمامی پزشکان و کادر درمان این بیمارستان خداقوت عرض می‌کنیم.

سردار عبدالرضا ناظری نیز در حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان بیمارستان سیدالشهداکرمان گفت: روز پزشک را به همه پزشکان زحمتکش و مدافعان سلامت خصوصا همکاران پزشک در بیمارستان حضرت سیدالشهدا و سراسر استان تبریک و به این عزیزان خداقوت می‌گوییم.

او افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ناجا تمامی امکانات بهداشتی و درمان خود را در خدمت مردم و سلامت جامعه قرار داد و یکی از بیمارستان‌های منطقه‌ای کشور در ناجا بیمارستان حضرت سیدالشهدا‌ کرمان است که به کارکنان این نیرو و عموم مردم در این استان و استان‌های همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی سرویس دهی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: بیمارستان سیدالشهدا از ابتدای شیوع این بیماری منحوس ۴۰ هزار بیمار کرونایی را ویزیت و ۲ هزار بیمار را نیز بستری و خدمات به آنان ارائه داده است و کادر درمانی و پزشکی این بیمارستان با تمام توان و تلاش‌های مجاهدانه خود پذایری مردم عزیز هستند.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: از مردم عزیز دیار کریمان انتظار داریم برای سلامتی خود توصیه‌های مدافعان سلامت و امنیت را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند تا ان شالله شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم.

کشف ۵۹۰ کیلو تریاک در جازموریان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۹۰ کیلوگرم تریاک در حاشیه شوره جازموریان در عملیات مسلحانه تکاوران ۱۱۵ رودبارجنوب خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ رودبارجنوب در هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در حاشیه شوره جازموریان به یک دستگاه نیسان مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او افزود:راننده و سرنشین خودرو به محض دیدن ماموران با افزایش سرعت اقدام به فرار و تیراندازی به سمت به ماموران کردند که با هوشیاری و عکس العمل سریع و به موقع آنهاو شلیک دقیق به لاستیک خودرو قاچاقچیان؛ خودرو متوقف، ولی متهمان با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری بیان داشت:ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، ۵۹۰ کیلو تریاک را کشف کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: پلیس کرمان بنا به وظایف ذاتی خود و با اشرافیت اطلاعاتی در اقصی نقاط این استان پهناور اعم از کوهستان و دشت و کویر، با پدیده شوم موادمخدر مبارزه می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

 سرهنگ عبدالعلی روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی و ضرب و جرح بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

او با اشاره به سوابق این شرور افزود: این متهم در سال ۱۳۷۹ به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلو تریاک به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود و پس از گذراندن ۵ سال از محکومیت خود در سال ۸۴ با گذاشتن وثیقه و معرفی ضامن از زندان متواری و در همین مدت اقدام به تیراندازی و مجروح کردن فردی کرده که در همان سال توسط ماموران دستگیر و روانه زندان می‌شود.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: متهم تا سال ۱۳۸۹ در حبس بوده که مجددا با گذاشتن وثیقه از زندان فرار و اقدام به تیراندازی می‌کند و مدت ۱۱ سال متواری و تحت تعقیب پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی استان باتلاش‌های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق شدند محل اختفاء این متهم را در استان‌های جنوبی کشور شناسایی کنند.

سرهنگ روانبخش تصریح کرد: ماموران پس از گرفتن نیابت قضائی و با حضور در محل اختفاء متهم و با شگرد‌های خاص پلیسی و در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحت تعقیب مراجع قضائی فرمانده انتظامی استان کرمان بیمارستان سیدالشهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین،  ابوالحسن نجفی روز سه شنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی اظهار کرد: از این میزان کشفیات ۷۴۷ کیلوگرم مربوط به مواد سنتی از نوع تریاک بوده است.

وی افزود: هر ساله کشفیات مواد مخدر در خراسان شمالی روند افزایشی داشت اما در سالجاری کاهش عرضه مواد مخدر منجر به کاهش کشفیات شد.

به گفته نجفی، کشفیات در سال ۱۴۰۱ نیز یکهزار و ۲۴۱ کیلوگرم بوده است که از این میزان ۹۳۳ کیلوگرم را مواد مخدر سنتی تشکیل می دهد.

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر

وی با اشاره به اجرای طرح های مقابله و مبارزه با شیوع اعتیاد در خراسان شمالی، گفت: یکهزار و ۷۲۰ قاچاقچی، توزیع کننده و حمل کننده مواد مخدر در این بازه زمانی دستگیر و به مراجع قضایی استان تحویل داده شدند که ۲۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افزود: همچنین ۲ هزار و ۳۶۳ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۵ سپرده شدند.

نجفی ادامه داد: از این تعداد معتاد متجاهر سپرده شده به مراکز ترک اعتیاد ماده ۲۲۹ نفر زن بودند.

مراکز بازپروری ماده ۱۶ برای افرادی است که به تهاجر رسیدند و فاقد سرپناه هستند و در این مراکز شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در هر استان پیگیر موضوعات نگه داری از معتادان متجاهر و ترک اعتباد آنها به صورت رایگان هستند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در نواحی روستایی سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه