Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@14:39:52 GMT

نانوایی‌های همدان مشکل کمبود آرد ندارند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۶۱۶۸

نانوایی‌های همدان مشکل کمبود آرد ندارند

به‌گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان،محمدعلی محمدی در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات به شهروندان، شورای اسلامی شهر و شهرداری باید کاربری‌های مورد نیاز را در طرح تفصیلی و طرح جامع شهر همدان پیش‌بینی کنند.
وی در ادامه با اشاره به تغییر کاربری واحدهای نانوایی، تصریح کرد: تغییر کاربری واحدهای صنفی نانوایی و دیگر کاربری‌های خدماتی اشتباهی بزرگ است که باید جلوی آن گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی از تأمین آرد مورد نیاز شهرستان خبر داد و گفت: در مرداد ماه حدود ۱۳۵هزار کیسه آرد در نانوایی‌های همدان توزیع شده و هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد وجود ندارد.
این مقام مسئول با اشاره به تعداد نانوایی‌های فعال درسطح شهرستان، اظهار کرد: ۵۸۵ نانوایی در سطح شهرستان وجود داشته که به‌طور میانگین روزانه ۷ تا ۸ کیسه سهمیه آرد دارند اما توزیع جغرافیایی نانوایی‌ها مناسب نیست.
وی با تأکید بر نامتعارف‌بودن قیمت نان، تصریح کرد: قیمت نامتعارف نان از جمله عوامل مرتبط با خروج آرد از شبکه توزیع و فروش غیرمجاز آن به سایر بخش‌هاست که امیدواریم اصلاح قیمت نان در استان هر چه سریعتر به نتیجه برسد.
محمدی با تأکید بر حل مشکل صنف نانوایان، افزود: اتحادیه نانوایان باید جدی‌تر پای کار باشد و علاوه بر پیگیری و رفع مشکلات صنفی نانوایان نظارت بیشتری بر واحدهای نانوایی داشته باشد.
وی در پایان از برخورد با واحدهای نانوایی متخلف خبر داد و گفت: هرگونه تعطیلی غیر مجاز نانوایی‌ها قابل قبول نبوده و متخلفان در صورت تکرار تخلف اعمال قانون شده و سهمیه آنها قطع و مجوز آنها باطل خواهدشد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: همدان نان آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: در گشت‌زنی یگان حفاظت اراضی کشاورزی شهرستان خرم آباد، یازده مورد تغییر کاربری غیر مجاز در شهرستان خرم‌آباد شناسایی و نسبت به صدور اخطار توقف عملیات و دیوارنویسی اقدام شد.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان حفظ کاربری اراضی را عامل تأمین کننده امنیت غذایی کشور دانست و از مسئولان استانی و شهرستان‌های مرتبط با حوزه امور زمین خواست در حراست از این اراضی تلاش کرده و با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین وظایف یگان حفاظت امور اراضی پیشگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی است که توسط اکیپ‌های گشت ۱۳۱، کارشناسان پهنه و اداره امور اراضی به طور مستمر مورد پایش و نظارت قرار می‌گیرد و اگر موردی مشاهده شود علاوه بر توقف عملیات و ابلاغ اخطاریه به متخلفان ضمن تشکیل پرونده تخلف به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان با بیان اینکه بی‌شک مشارکت و نظارت همگانی، بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن ۱۳۱) یا مراجعه به واحد‌های کشیک مستقر در این مدیریت و مدیریت امور اراضی استان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • قلع و قمع ۴ هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در قائم شهر
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • نبود مشکل در تأمین آرد خبازی‌های خراسان جنوبی
  • شناسایی ۴ مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در الیگودرز
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • شناسایی و توقف ۱۱ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در مرکز لرستان