Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیون امیدوار است بتواند سردار آزمون را در روزهای آینده خریداری کند. 

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه زنیت ممکن است راهی لیون شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اکیپ، لیون پس از جذب امرسون پالمیری و ژردان شکیری اکنون می خواهد سردار آزمون را به خدمت بگیرد. مذاکرات لیون با زنیت آغاز شده و باشگاه فرانسوی 11 میلیون یورو پیشنهاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنیت در ابتدای نقل و انتقالات برای آزمون 20 میلیون یورو درخواست داشت و در حال حاضر مشخص نیست که آیا آنها همچنان همان رقم را می خواهند یا خیر.

لیون به دلیل محدودیت های مالی فقط در صورتی می تواند پیشنهادش را از 11 میلیون یورو بیشتر کند که در ابتدا فروش های بیشتری داشته باشد. این باشگاه امیدوار است طی چند روز آینده مکسول کورنه و حسام عوار را به فروش برساند. گفتنی است قرارداد آزمون با زنیت فقط تا پایان فصل 2021/22 معتبر است.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با نصرالله عبداللهی: رایکوف هم مربی بود، هم پزشک، هم روانشناس؛ علی کریمی بهترین دفاع چپی بود که دیدم باشگاه استقلال به مظاهری: قراردادت را فسخ کن، به سلامت! شهریار مغانلو به سپاهان پیوست / رسمی باورنکردنی اما واقعی؛ گری نویل: یونایتد برای قهرمانی، باید کین را هم خریداری کند!/ یادداشت روز رویاپردازی کیلیان ام باپه برای انتقال به رئال مادرید / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد. گلی که باعث مصدومیت دروازه‌بان رقیب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون