Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین خبرها در رابطه با کارخانه فولاد ازنا اظهار داشت: در حاشیه جلسات بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با این کارخانه با رئیس جمهور رایزنی داشته ام.

وی با اشاره به قول مساعد رئیس جمهور برای پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به فولاد ازنا و همچنین صنایع غذایی گهر دورود عنوان کرد: رئیس جمهور از من خواستند که هفته آینده نامه‌ای را به ایشان بنویسم تا بعد از استقرار هیئت دولت و شروع به کار دولت در همان هفته اول، مسائل مربوط به فولاد ازنا پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود به رئیس جمهور گفت: مافیا و همچنین بروکراسی سنگین بانک ملی که ۱۰ سال است اجازه واگذاری این صنعت را نداده به رئیس جمهور اعلام کردم.

گودرزی بیان داشت: به رئیس جمهور اعلام کردم که هر کدام از این دو صنعت بزرگ فولاد ازنا و صنایع غذایی گهر دورود می‌توانند بالای هزار فرصت شغلی مستقیم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور به مسئول دفتر خود تاکید کردند که با دادستان تهران راجع به فولاد ازنا صحبت و رایزنی داشته باشند گفت: هفته قبل هم جلسه‌ای با دادستان داشتیم و کار مهیای واگذاری است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنین رئیس جمهور قول پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به صنایع غذایی گهر دورود را دادند و تاکید کردند که به وزیر مربوطه نیز در این رابطه رایزنی افزود: در این راستا در همین جلسات مجلس، با وزیر پیشنهادی اقتصاد دیداری داشتم و موضوع را با ایشان در میان گذاشتم.

گودرزی گفت: وزیر هم قول دادند که در دو تا سه روز اول، آغاز وزارت خود این جلسه را برگزار و همان جا بانک ملی را برای واگذاری ملزم کند.

کد خبر 5288684

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس حسین گودرزی فولاد پروژه نیمه تمام واحدهای صنعتی ویروس کرونا محرم 1400 هفته دولت آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون محدودیت های کرونایی اردبیل صنایع غذایی گهر دورود فولاد ازنا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

وی در گفتگو با ایلنا، تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند، حتما عملیات و اقدام شدیدتر خواهد بود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم، ان‌شاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896191

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۶ میلیون نفر بازدید از اماکن گردشگری خوزستان
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • طرح نور نیروی انتظامی درباره حجاب مربوط به لایحه عفاف و حجاب است؟
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • بیشترین بازرسی‌های استاندارد از صنایع غذایی و کشاورزی
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد