Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدرمضان محسن‌پور» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به سوابق همکاری وی با «سید رضا فاطمی‌امین» گزینه پیشنهادی آیت الله رییسی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: پیگیری جدی و حساسیت بسیار بالای وی برای اجرای پروژه‌های لازم برای کشور که شرکت‌های خصوصی قادر به انجام آنها نبودند، بسیار قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  ادامه‌داد: فاطمی‌امین در مجموعه‌هایی که به خدمت‌سانی مشغول بوده، همواره این شعار و موضوع را سرلوحه کار خود قرار می‌داد که سازمان‌ها و مجموعه‌ها اقتصادی باید در پروژه‌هایی شرکت کنند که به‌جای رقابت با بخش خصوصی، با آنها همراه باشند، یعنی شرکت‌ها در پروژه‌های ورود و سرمایه‌گذاری کنند که بخش خصوص امکان و توان هزینه در این بخش‌ها و حوزه‌ها را ندارد.

این فعال اقتصادی ادامه‌داد: ارائه به‌موقع گزارش‌‎های مدیران شرکت‌های زیرمجموعه درخصوص هزینه‌کردها و تولیدات نهایی آنها، یکی از موضوعات مهمی بود که فاطمی‌امین پیگیر آنها بوده و روی اجرای درست‌شان حساسیت داشت.

وی تاکید کرد: یک اقدام ارزشمند دیگر وی این بود که هر ماه در همه زیرمجموعه‌های اقتصادی حضور می‌یافت و با حساسیت بالا آنچه در بودجه مطرح و شرکت‌ها موظف به اجرای آن بودند را پیگیری می‌کرد.

محسن‌پور، گزینه پیشنهادی وزارت صنعت را فردی بسیار منضبط از نظر اداری، منظم از نظر کاری و عالم از نظر علم پیگیری پروژه و مسائل اقتصادی برشمرد و افزود: فاطمی‌امین ابتکار بسیار خوبی در ایجاد «زنجیره تامین» در زمینه‌های مواد غذایی، مواد اولیه تولید و تولید دارو در سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی انجام داد که کار بسیار ارزشمندی بود.

وی گفت: مدیرانی که با وی کار کرده‌اند بودند، یاد گرفته‌اند که چگونه پروژه‌ها رصد شود، چگونه در هزینه‌ها و بودجه‌های درنظر گرفته برای پروژه صرفه‌جویی شود، به چه شکل به موقع برای پروژه‌ها هزینه شود و برآیند مثبت آن به سود کشور باشد.

به گزارش ایرنا، سید رضا فاطمی امین که در سال ۱۳۵۳ در شاهرود متولد شده، تحصیلات دانشگاهی خود را در سال ۱۳۷۱ در رشته الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد آغاز کرد و دکترای مدیریت راهبردی دانش دارد.

از جمله سوابق اجرایی وی می‌توان به عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس ستاد تحول صنایع و معادن و مشاور و مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد. آخرین سمت فاطمی امین، قائم مقام آستان قدس رضوی بود که پیش از آن مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی بوده است.

از جمله دیگر سوابق کاری فاطمی امین، مجری پروژه شهر سالم مشهد، رییس ستاد تحول صنایع و معادن، مجری طرح نوسازی خودروهای فرسوده کشور، عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)،  معاون برنامه‌ریزی، توسعه و فناوری وزارت صنایع و معادن، سخنگوی وزارت صنایع و معادن، مشاور دستیار ویژه رییس‌جمهوری و رییس پروژه‌های اقتصادی- تولیدی، قابل اشاره است.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح دیروز (یکشنبه) با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهوری آغاز شد.

برچسب‌ها رای اعتماد وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی سید رضا فاطمی امین دولت سیزدهم پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رای اعتماد وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی رای اعتماد وزارت صنعت معدن و تجارت آستان قدس رضوی سید رضا فاطمی امین دولت سیزدهم آستان قدس رضوی صنایع و معادن فاطمی امین پروژه ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی با امضای رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌شود.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • چرا مدیریت خودروسازان دولتی محکوم به واگذاری به بخش خصوصی است؟
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی