Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین زارع کمالی با اشاره به ضرورت بسیج شدن تمام ظرفیت های موجود برای مقابله با شیوع کرونا، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار کرد: در گام پنجم طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کنار اقدامات معیشتی، سلامتی و معنوی، به منظور قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا و جهت خدمات رسانی به مردم بویژه خانواده‌های مبتلا به ویروس، در محلات استان یگانهای موتوری امداد سلامت بسیح راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین ماموریت این یگانها ارایه خدماتی همچون تهیه دارو، اعزام تیمهای پزشکی و اقداماتی نظیر آن به بیماران مبتلا به کرونا است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد گفت: در این طرح جهادگران مرد به صورت پیک و در شرایط موتوری ضمن کمک رسانی به بیماران نیازمند کرونایی اقداماتی از جمله ، خرید دارو, خرید اقلام ضروری منزل مثل مواد غذایی و تحویل بسته های معیشتی و فرهنگی را به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز بر عهده دارند.

سرهنگ زارع کمالی تصریح کرد: هم‌استانی‌های عزیز جهت راهنمایی و دریافت خدمات می‌توانند در شهرستان یزد با شماره‌های
۳۱۲۴۸۰۸۰،۳ تماس بگیرند و همچنین هم‌استانی‌های ساکن در شهرستان ابرکوه با شماره ۳۲۸۲۶۳۹۲، شهرستان بهاباد شماره ۳۲۴۷۱۴۰۰
 شهرستان خاتم ۳۲۵۷۲۵۳۱، شهرستان تفت ۳۱۲۴۴۰۱۱، شهرستان مهریز ۳۲۵۳۱۶۱۵، شهرستان میبد ۳۱۲۴۴۵۱۸، شهرستان بافق ۳۲۴۲۸۲۵۰، شهرستان اشکذر ٣۲۷۲۴۹۱۱ و شهر زارچ نیز می توانند در صورت نیاز با شماره ٣۵۲۷۲۰۴۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین سپاه الغدیر استان یزد خبرگزاری فارس استان یزد یگان موتوری بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری بعد از ظهر شنبه در نشست خبری تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سالن جلسات این قرارگاه برگزار شد، اظهار کرد: رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در روز چهارشنبه شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح در بزرگراه امام خمینی (ره) با حضور مسئولان لشکری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم علاوه بر رژه پیاده و موتوری یگان‌های نیروی‌های مسلح، فرود چتربازان را نیز خواهیم داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا خاطر نشان کرد: سخنران این مراسم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه است.

طاهری به تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز ارتش در کرمانشاه پرداخت و ادامه داد: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری همایش پیاده‌روی از جمله برنامه‌های گرامیداشت این روز در قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور است.

وی با بیان اینکه برگزاری رژه روز ارتش نمادی از اقتدار و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران از مرز بازدارندگی عبور کرده و به عنوان یک کشور تأثیرگذار در معادلات جهانی مطرح است.

طاهری خاطر نشان کرد: در جنگ تحمیلی کشورهای دنیا حتی سیم خاردار به ما نمی‌فروختند، اما امروز به برکت خون شهدا و تکیه بر خودباوری توان ما از مرز بازدارندگی عبور کرده است و مجهز و به‌روزترین تجهیزات نظامی را در اختیار داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور در بخش دیگری از سخنانش به رصد ۲۴ ساعته مرزهای غربی کشور اشاره و تاکید کرد: نه تنها در منطقه غرب بلکه در همه مرزهای کشور هیچ تهدیدی وجود ندارد.

طاهری اشاره‌ای به مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی در مرز و مناطق عملیاتی کرد و ادامه داد: بیش از ۹۹ درصد از منطقه تا نقطه صفر مرزی پاکسازی شده اما برخی از این مین‌ها که در عمق خاک وجود داشته و بر اثر سیل و بارندگی جابجا شده گاهاً موجب صدمه به عشایر منطقه شده است.

کد خبر 6076777

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ◄ برای اطلاع از وضعیت پروازها با چه شماره هایی تماس بگیریم؟
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • محموله چوب قاچاق جنگلی در نشتارود توقیف شد
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌غیرمجاز در لرستان
  • برگزاری رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری
  • رژه روز ارتش در کرمانشاه به صورت پیاده و موتوری برگزار می‌شود