Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر گفت: واقعه عاشورا رویداد یک شب و یک روز نیست، مکتبی است انسان ساز که باید همواره زنده و پویا بماند.

او افزود: تجربه پیروزی خون بر شمشیر و نهضت خونین کربلا برای همیشه، مانند مشعلی فروزان روشنگر راه انسان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی نسب ادامه داد: وظیفه همه است که فرهنگ عاشورا و پیام کربلا را خوب بشناسیم و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

او گفت: ایام محرم سال ۱۴۰۰ با اوج میدان داری ویروس کرونا همزمان شد و در این وضعیت غم انگیز هر روز چندین نفر قربانی این بیماری شدند، اما عزاداری سالار شهیدان تعطیل نشد.

هادی نسب گفت: رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی در مراسم‌های عزاداری حسینی نشان از شعور حسینی عاشقان امام حسین (ع) دارد.

او از حضور ارزشمند مردم شهرستان اشکذر، هیئت های مذهبی، ائمه جماعات و مبلغان همچنین اداره تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و بسیج در عزاداری امام حسین (ع) قدردانی کرد

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم واقعه عاشورا نکات بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • نماهنگ | شوق عاشقان وصل