Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران شرکت هفت تپه بعد از خبر ابلاغ حکم خلع ید مالک قبلی این شرکت، بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو؛ کارگران شرکت هفت تپه بعد از خبر ابلاغ حکم خلع ید مالک قبلی این شرکت  بیانیه‌ای منتشر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

ضمن تبریک مجدد به کلیه همکاران عزیز در خصوص پیروزی‌های اخیر، طبق هماهنگی انجام شده امروز مورخ ۱۴۰۰/۵/۳۱ در اعتصاب که با خرد جمعی تصمیم گرفته شد اعتصاب تا پرداخت حقوق مابقی همکاران مدیریت بازرگانی و اداری و مالی ادامه یابد با توجه به اینکه این موضوع محقق شده است و حکم قطعی خلع ید نیز ابلاغ شده است و از طرفی وضعیت بسیار سرنوشت سازی در پیش رو داریم و می‌بایست با اتحاد موضوعات را برنامه ریزی کنیم پس تا زمان تعیین مدیریت جدید ضمن تعلیق موقتی اعتصابات موارد زیر جهت اطلاع همه عزیزان اعلام می شود که می‌بایست با جدیت مورد توجه همه قرار گیرد:

۱-از فردا مورخ ۱۴۰۰/۶/۱ ثبت ورود و خروج و حضور در محل کار برای تمامی کارکنان الزامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲-حراست از کلیه اموال شرکت برای تمامی ما کارگران الزامی بوده و همکاران هر بخش در قسمت‌های خود با دقت از اموال شرکت حراست نمایند.

۳-باتوجه به اینکه رسما مالک شرکت دولت می‌باشد پس به استناد قانون ادامه فعالیت و دستورات مدیران بازنشسته و وابسته به کارفرمای مخلوع چه کتبی و چه شفاهی غیرقانونی است.

۴-در خصوص سایر مطالبات صنفی نیز بطور قانونی تمامی موارد پیگیری می شود و لیست مطالبات در روز نخست ورود مدیریت جدید روی میز ایشان قرار میگیرد و باید مشخص شود مدیریت جدید با حسن نیت رفتار میکند و قصد تعامل با کارگران و احترام به حقوق آنان را دارد یا خیر و در غیر اینصورت ما کارگران نیز با خرد جمعی مطالبه گری جمعی را از سر میگیریم.

۵-صراحتاً اعلام میکنیم واگذاری شرکت به هرگونه بخش خصوصی را نمی پذیریم و همچون گذشته اعلام می کنیم تنها گزینه‌ای که میتواند هفت تپه را نجات دهد شرکت توسعه نیشکر (هفت طرح) استان خوزستان است با نظارت کارگران.

لیست اهم مطالبات:
۱- بازگشت بکار همکاران اخراجی مطالبه گر

۲- تعیین تکلیف قراداد همکاران دفع آفات و غیرنیشکری و پرسنل فصلی بخش صنعت و تجهیزات و..

۳- مختومه نمودن پرونده سرکار خانم زیلابی وکیل کارگران هفت تپه


۴- پرداخت مزایای صنفی برابر و بدون تبعیض همچون حق نوبتکار ۳۰ درصد، حق تردد، حق همسر،۳ بدی اب و هوا و...


۵- افزایش مبلع حق غذا و حق همسر و حق بدی آب و هوا


۶- به روز رسانی و افزایش ضریب طرح طبقه بندی مشاغل


۷- واکسیناسیون کلیه کارگران
و...

فعالین مستقل کارگری هفت تپه

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفت تپه خصوصی سازی اعتراضات کارگری هفت تپه خلع ید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ طبق آیین‌نامه عملیاتی شرکت‌های آب و فاضلاب، استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب مانند آبیاری باغات، باغچه‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها، پر نمودن استخر‌ها، استفاده از آب شرب برای ساخت و ساز‌ها و ... خلاف مقررات بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد شدید قانونی خواهد شد که از مهم‌ترین عواقب آن قطع انشعاب آب، سلب امتیاز و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح خواهد بود بدین وسیله از همه مشترکان محترم تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب شرب برای مصارف غیر شرب با مدیریت مصرف آب، همچون سالیان گذشته خادمان خود را در شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی برای ارائه خدمات بهتر و پایدارتر به کلیه هم‌استانی‌های عزیز در اقصی نقاط استان یاری کنند.

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • ◄ صدای اعتراض کارگران راه آهن در آمده است!/حقوق کفاف معاش را نمی‌دهد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!