Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@07:39:46 GMT

مصدوم آتش‌سوزی هایقر جان باخت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۰۹۹۴

مصدوم آتش‌سوزی هایقر جان باخت

جهانبخش بهزادی، مصدوم آتش سوزی هایقر بعد از تحمل ۲۰ روز مصدومیت و سوختگی جان باخت .

جهانبخش بهزادی  با ۶۴ درصد سوختگی بعد از تحمل ۲۰ روز مصدومیت و سوختگی در بیمارستان امیرالمومنین شیراز به سه شهید دیگر این حادثه پیوست.

مراسم تشییع و تدفین این شهید امروز سوم شهریور ساعت ۱۸ در قطعه شهدای بهشت زهرا شهر فیروزآباد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش سوزی سوزی منطقه توریستی هایقر فیروزآباد در ۳۵ کیلومتری این شهرستان از ظهر روز دوشنبه ١١ مرداد آغاز و بعد از تلاش حدود ۴۸ ساعته ۱۳ مرداد ماه مهار شد.

در این حادثه ناصر، حامد و رضا بهزادی از مدافعان طبیعت و از بومیان محلی منطقه هایقر روستای چهار قاش از توابع مرکزی شهرستان فیروزآباد حین اطفای حریق در محاصره آتش قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

پیکر این شهدا ۱۴ مرداد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محل بهشت زهرا و قطعه شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.صدا وسیما 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گورسفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

وی افزود: مصدوم این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تصریح کرد: این حادثه به دلیل عدم آشنایی فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

وی ادامه داد: به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می‌کنند توصیه می‌شود از دستکاری کردن اشیا باقی مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد اینچنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا نیروی انتظامی در محل حضور و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

کد خبر 6084644

دیگر خبرها

  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • (ویدیو) آتش سوزی در محله پامنار؛ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • آتش سوزی در محله پامنار/ یک آتش‌نشان مصدوم شد
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • برجای ماندن یک مصدوم درپی انفجار مهمات عمل نکرده جنگ تحمیلی