Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار ناظمی در نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری های غیرقانونی و غیر مجاز آموزش موتورسواری خصوصا برای بانوان توسط افراد سودجو و با مدارک جعلی مربیگری، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها شد.

به گزارش برنا، مازیار ناظمی در نامه‌ای به سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری های غیرقانونی و غیر مجاز آموزش موتورسواری خصوصا برای بانوان توسط افراد سودجو و با مدارک جعلی مربیگری، خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با آنها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه رئیس فدراسیون خطاب به فرمانده انتظامی تهران بزرگ آمده است:

اخیرا تعدادی افراد سودجو بدون داشتن مدرک مربیگری و خارج از نظارت مراجع فنی و قانونی، با راه اندازی کلاس آموزش موتورسواری در پارکینگ ها، حاشیه ترمینال ها، اتوبان ها و حتی اماکن ورزشی و دریافت مبالغ هنگفت، اقدام به آموزش غیر اصولی و بدون استاندارد برای علاقمندان این رشته خصوصا بانوان می نمایند.

مازیار ناظمی از پلیس خواسته است با این افراد برخورد قانونی صورت گیرد و تبلیغات آنها در شبکه های اجتماعی توسط پلیس فتا پیگیری و به مراجع قضایی معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده نیروی انتظامی نیروی انتظامی رئیس فدراسیون فرمانده انتظامی استاندارد تبلیغات شبکه های اجتماعی فتا مازیار ناظمی نیروی انتظامی افراد سودجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب

به گزارش خبرنگار مهر سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدا لازم می دانم از همراهی شهروندان کرمانشاه و خصوصاً بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور قدردانی کنم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است، گفت: خوشبختانه بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه فرهنگ اصیل کردی که حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

سردار حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون الهی را نادیده گرفته و هنجار شکنی کنند.

وی از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آنها انجام خواهد شد.

کد خبر 6087050

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق