Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کمیسیون پزشکی بنیاد شهید، سال ۱۳۹۹ نسبت به سال ۱۳۹۸، ۱۰ درصد بیشتر پرونده ها را بررسی کرده است. در سال ۹۸ که کرونا وجود نداشت، حدود ۵۴ تا ۵۵ هزار پرونده بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۹ در شرایط کرونا، حدود ۶۳ تا ۶۴ هزار پرونده بررسی شد و در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شده است تا این عدد به ۱۰۰ هزار پرونده برسد. به همین علت معاونت بهداشت و درمان و کمیسیون پزشکی، در همه استان‌ها تشکیل می‌شود. حتی برای رزمندگانی که ما در سوریه داشتیم، کمیسیون پزشکی اعزام شد و پرونده این افراد در خود سوریه مورد رسیدگی قرار گرفته است.

اوحدی گفت:به دلیل کهولت سن، بعضی از جانبازان قطعا ممکن است با بیماری‌های زمینه‌ای دیگر نیز موجه شوند، انتظارشان این است که درصد جانبازی آنها افزایش پیدا کند. به همه در استان‌های کشور اعلام کرده ایم که اگر کسی به درصد جانبازی خودش اعتراضی داشت، می‌توانند به کمیسیون پزشکی دفاتر بنیاد شهید مراجعه کنند و حتما در نوبت رسیدگی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید

تأمین اعتبار باقیمانده معوقات حقوق جانبازان و آزادگان مشمول ماده ۳۸

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید درصد جانبازی سوریه کمیسیون پزشکی بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی

جواد شمسایی، با اشاره به آمار بررسی پرونده جامع محصولات CTD، افزود: میزان بررسی پرونده‌ها از ۹۳ مورد در سال ۱۴۰۱ به ۱۲۸ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده و بیش از ۳۷ درصد رشد داشته و مدت زمان بررسی پرونده‌های حوزه نیز از ۴ ماه به زیر یک ماه کاهش یافته است.

رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو ادامه داد: میزان مصاحبه و ارزیابی صلاحیت مسئول فنی نیز ۳۴ درصد، رسیدگی و پاسخگویی به امور ترخیص بیش از ۱۴۰۰ درصد، صدور مجوز ترخیص با حداقل اسناد بیش از ۳۳۰ درصد در سال ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۴۰۱ رشد داشته است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی مخصوص مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده ملزومات دارویی، گفت: طی سال گذشته ۷ دوره آموزشی شامل ۴ جلسه ۲ GMP، جلسه CTD و یک دوره آموزش رگولاتوری برگزار شد و در سال جاری نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • حائزان شرایط ورود به مسیر نخبگی بنیاد ملی چه کسانی هستند؟