Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:43:52 GMT

درمانگاه رمدسیویر دزفول سه شیفته شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۳۵۲۴

درمانگاه رمدسیویر دزفول سه شیفته شد

به گزارش ایرنا عبدالکریم فیروز زاده روز چهارشنبه به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: روزانه بیش از ۶۰۰ بیمار سرپایی در درمانگاه رمدسیویر بیمارستان بزرگ دزفول در سه شیفت کاری پذیرش می‌شوند.

وی با بیان اینکه این درمانگاه برای دومین بار برای کنترل وضعیت خطرناک کرونا با آغاز موج پنجم ویروس کرونا شروع به کار کرده است، افزود: متأسفانه هیچ نهاد دولتی یا خصوصی برای تجهیز امکانات و تأمین نیروی انسانی همکاری لازم را نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: برای راه اندازی دوباره این درمانگاه در یکم شهریور از کارشناسان معاونت‌های درمان و آموزش و همچنین اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، کارکنان کلینیک تخصصی یازهرا(س)، کادر پرستاری بیمارستان بزرگ دزفول و نیروهای جهادی بکارگیری شد.

وی تنها راه مبارزه با کرونا را رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر رعایت فاصله اجتماعی، زدن حداقل یک ماسک و شستشوی مرتب دست‌ها دانست و گفت: رعایت نکردن این دستورالعمل‌ها باعث افزایش بیماری و مرگ و میر در سطح جامعه می‌شود.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • زرندی‌ها ۴۰۰۰۰ واحد خون اهدا کردند
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!