Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@02:30:38 GMT

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۰۰۳

بازار ارز دیجیتال امروز ۳ شهریور ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

ضعف حجم و موجی که در آخرین حرکت صعودی بیت کوین اتفاق افتاد باعث شد که دیدگاه تحلیلی خود را به این رمز ارز تغییر دهیم، در صورتی که از انتهای مثلث به سمت پایین بشکند انتظار اصلاح قیمتی بیت کوین در قالب موج c را می‌دهیم، اگر تأیید شود بیت کوین می‌تواند تا سطح ۲۵ هزار دلار ارزش خود را از دست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

· بیت کوین ۴۸ هزار و ۱۳۴ دلار، کاهش ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۸ درصدی

· اتریوم سه هزار و ۱۸۵ دلار

· کاردانو دو دلار و ۷۵ سنت

· بایننس کوین ۴۷۹ دلار و ۷۵ سنت

· دوج کوین ۲۹ سنت

· ریپل یک دلار و ۱۵ سنت

· پولکادات ۲۵ دلار و ۹۳ سنت

· یونی سواپ ۲۸ دلار ۹۴ سنت

· سولنا ۷۱ دلار و شش سنت

· ترا ۳۰ دلار و ۳۰ سنت

· مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۳ شهریور

ضعف حجم و موجی که در آخرین حرکت صعودی بیت کوین اتفاق افتاد باعث شد که دیدگاه تحلیلی خود را به این رمز ارز تغییر دهیم، در صورتی که از انتهای مثلث به سمت پایین بشکند انتظار اصلاح قیمتی بیت کوین در قالب موج c را می‌دهیم، اگر تأیید شود بیت کوین می‌تواند تا سطح ۲۵ هزار دلار ارزش خود را از دست بدهد.

پیش بینی تداوم افت قیمتی برای این رمز ارز داده می‌شود.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی هشدار جدید هاسکینسون درباره کلاهبرداری‌ها با نزدیک شدن کاردانو به سه دلار

در شرایطی که کاردانو به ناحیه ۳ دلار نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، چارلز هاسکینسون، خالق این ارز دیجیتال، بار دیگر درباره افزایش فعالیت‌های کلاه‌برداران اینترنتی هشدار داده است. هاسکینسون طی پیامی ویدئویی در توئیتر اعلام کرد: «اگر کسی مدعی شد سودهای کلان می‌گیرید یا به دنبال دسترسی به کلیدهای خصوصی شما بود یا به هر دلیلی از شما کاردانو می‌خواست، آن فرد احتمالاً کلاه‌بردار است.» وی همچنین به جهش خیره‌کننده کاردانو در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود تلاش‌های کلاه‌برداران برای سرقت این ارز دیجیتال در مقایسه با ماه قبل حدود ۱۰ برابر شده است.

انتقاد پروژه NFT بورد ایپ از تبلیغ شرکت چای آریزونا

شرکت «آریزونا آیسد تی» که در زمینه تولید طعم‌دهنده‌های چای فعالیت دارد اخیراً یک توکن غیر مثلی بورد ایپ را خریداری و از آن برای تبلیغ خود استفاده کرده است. این شرکت برای انجام این تبلیغ حتی لوگوی حساب توییتری پروژه بورد ایپ را هم به کار گرفته است. بورد ایپ ضمن انتقاد از این تبلیغ اعلام کرد: «مالکیت یکی از توکن‌های غیر مثلی ما سبب نمی‌شود دیگران حق استفاده از نام، لوگو و برند ما را داشته باشند؛ این اقدام نامناسب بود و ما به آنها پیام دادیم.»

رشد آلت کوین‌های WAXP، GNO و IOST هم‌زمان با نزدیکی قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

هم‌زمان با نزدیک‌شدن قیمت بیت کوین به ۵۰ هزار دلار، برخی آلت کوین‌ها رشدهای چشمگیری را به ثبت رسانده‌اند. بر اساس داده‌های تریدینگ‌ویو و کوین‌تلگراف مارکتس پرو، توکن‌های وکس (WAXP)، جی‌نوسیس (GNO) و آی‌اواس‌تی (IOST)، پربازده‌ترین ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت اخیر بوده‌اند. قیمت توکن وکس با ۲۴۲ درصد رشد، از کف ۰.۱۶۱ دلار در روز ۱۹ آگوست به اوج روزانه ۰.۵۵ دلار در روز ۲۳ آگوست رسیده است. بهای توکن جی‌نوسیس در روزهای اخیر حدود ۲۶ درصد افزایش یافته و اکنون در محدوده ۲۲۹.۸ دلار معامله می‌شود. قیمت توکن IOST نیز در دو روز اخیر حدود ۲۹ درصد افزایش یافته و به سطح ۰.۰۴۲ دلار رسیده است.

بایننس اتهام دستکاری بازار را رد کرد

کاربری با نام «RealFulltimeApe» که ادعا می‌کند مهندس سابق کلان داده‌های صرافی بایننس است، در توئیتر نوشت که این صرافی علیه کاربران خود معامله انجام می‌دهد و موجب لیکوئید شدن سرمایه آن‌ها می‌شود، او حتی عنوان کرد که برای اثبات این ادعا چند فایل صوتی و ویدئویی را در اختیار دارد.

صرافی بایننس نیز در واکنش، توییتی را منتشر کرد و اظهار کرد با اطلاع از این ادعاها اعلام می‌کند که این صرافی تاکنون چنین کاری انجام نداده است و در آینده نیز دست به چنین کاری نخواهد زد.

کنیا برترین کشور جهان از نظر معاملات همتا به همتا ارزهای دیجیتال است

بر اساس گزارش جدید چینالیسیس (Chainalysis )کشور کنیا در زمینه معاملات ارز دیجیتال از طریق مبادله همتا به همتا peer-to-peer رتبه اول جهان را در اختیار دارد. در این گزارش که بیش از ۱۵۰ کشور را بررسی کرده و کنیا جلوتر از قدرت‌های آفریقایی مثل نیجریه، غنا و آفریقای جنوبی قرار دارد. برای این بررسی از شاخصی استفاده شده که برابری قدرت خرید ارزهای ملی و نفوذ اینترنت در کشورها را مدنظر قرار داده است. نویسندگان گزارش معتقدند که تضعیف ارزهای ملی کشورها نقش اساسی در روی آوردن افراد به معاملات همتا به همتا داشته است.

رئیس جمهور السالوادور از آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای پذیرش بیت کوین خبر داد

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، امروز در توئیتر اعلام کرد که پس از آنکه بیت کوین رسماً در این کشور به عنوان پول قانونی شناسایی شود، ۴.۵ میلیون فرد بالغ در السالوادور می‌توانند بیت کوین خود را تا هر زمانی نگهداری کنند یا آن را از طریق ۲۰۰ دستگاه خودپرداز به پول نقد تبدیل کنند. وی همچنین اظهار کرد که ۵۰ شعبه بانکی در این کشور خدمات تبدیل پول فیات به بیت کوین را انجام خواهند داد.

نایب بوکله: استفاده از بیت کوین اجباری نخواهد بود

در شرایطی که تا پذیرش بیت کوین به عنوان پول قانونی در السالوادور تنها دو هفته باقی مانده است، نایب بوکله، رئیس جمهور این کشور اظهار داشت که استفاده از این ارز دیجیتال برای شهروندان اجباری نخواهد بود. وی در توییت خود عنوان کرد: «این رویداد در هفتم سپتامبر رقم می‌خورد: مردم قادر خواهند بود یک اپلیکیشن را برای دریافت پرداخت‌ها یا هدایای مبتنی بر بیت کوین یا دلار آمریکا دانلود کنند. اگر آن‌ها بخواهند اپلیکیشن را دانلود می‌کنند و اگر هم نخواهند دانلود نمی‌کنند.»

گفتنی است که اپلیکشنی که نایب بوکله به آن اشاره کرده است، کیف پول بیت کوین رسمی این کشور بوده و Chivo نام دارد.

رئیس بخش ارز دیجیتال ویزا: در آینده آدرس کیف پول به اندازه آدرس پستی مهم است

کای شفیلد، رئیس بخش ارز دیجیتال شرکت ویزا در گفتگو با فوربس با اشاره به خرید توکن غیر مثلی ۱۵۰ هزار دلاری توسط شرکتش عنوان کرده که این تازه شروع ماجراست. او مدعی است که شرکت ویزا به دنبال ورود به صنعت هنرهای دیجیتال است و قصد دارد NFTهای بیشتری خریداری کند. شفیلد همچنین می‌گوید: «ما تصور می‌کنیم آینده‌ای وجود دارد که در آن آدرس کیف پول شما به اندازه آدرس پستی شما مهم باشد. ما به همان روشی که در گذشته با تغییرات تجاری به اینجا رسیده‌ایم، حالا هم واقعاً مشتاق هستیم که به این تغییرات جدید در آینده تجارت کمک کنیم.»

نقشه بازار رمز ارزها

کد خبر 516991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال مزرعه استخراج ارز دیجیتال قیمت ارز دیجیتال رمز ارز دیجیتال دستگاه های استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال در ایران دستگاه استخراج ارز دیجیتال ارز دیجیتال چیست خرید ارز دیجیتال خرید و فروش ارز دیجیتال انواع ارز دیجیتال آموزش ارز دیجیتال ارز دیجیتال قیمت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزهای دیجیتال ارز دیجیتال هزار دلار بیت کوین رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟

آفتاب‌‌نیوز :

جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارز‌های دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازار‌های ارز‌های دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارز‌ها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۲۴ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۵ هزار و ۶۵.۲۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۲ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش

۹ – تون کوین

قیمت: ۶.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش

۱۰- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۲ درصد افزایش

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بیت کوین صعود کرد
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت شود؟
  • هاوینگ بیت کوین چیست، چه زمانی رخ می‌دهد و چرا می‌تواند باعث افزایش سرسام آور قیمت آن رمز ارز شود؟
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟