Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری با بیان اینکه در حال حاضر ۴ میلیون و ۵۶۸ هزار تن کالای اساسی در بنادر کشور داریم، بیان کرد: ۲۴ فروند کشتی در حال تخلیه کالا هستند که حجم این کالاهای تخلیه شده حدود ۴۵۸ هزار تن است؛ همچنین ۲۵ فروند کشتی هم در لنگرگاه‌ها در حال انجام فعالیت اسنادی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین حجم کالای تخلیه شده مربوط به بندر امام خمینی (ره) است که تاکنون ۳ میلیون و ۳۴۷ هزار تن کالا بوده، اظهار کرد: در بندر شهید رجایی تاکنون ۴۵۸ هزار تن کالا تخلیه شده است که در رتبه دوم قرار دارد، همچنین در بندر امیرآباد ۳۰۱ هزار تن کالا و بندر نوشهر ۱۶۸ هزار تن کالا تخلیه شده که بخش عمده‌ای از این کالاها مربوط به کالاهای اساسی است.

معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ترانزیت کالا و انجام عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار با کشور افغانستان، گفت: با توجه به ایجاد روند ثبات در کشور افغانستان هم اکنون عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر هم آغاز شده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: از حدود ۱۰ روز پیش بندر آستارا هم به عنوان بندر تخلیه کالای اساسی به مجموع بنادر کالاهای اساسی اضافه شده که تاکنون ۱۵ هزار تن کالای اساسی در این بندر تخلیه و بارگیری شده است؛ اضافه شدن این بندر نقش بسیار مهمی در افزایش سرعت تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی دارد و از سوی دیگر در قیمت تمام شده کالای اساسی برای این منطقه بسیار مهم و مؤثر است.

کد خبر 622594 برچسب‌ها بنادر کالاهای اساسی گمرک سازمان بنادر و دریانوردی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنادر کالاهای اساسی گمرک سازمان بنادر و دریانوردی سازمان بنادر و دریانوردی تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی هزار تن کالا کالای اساسی تخلیه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد

سخنگوی دولت گفت: دولت برای حمایت از تأمین کالاهای اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالاهای اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به ۱ درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: با رأی هیأت دولت، تعرفه واردات و صادرات کلیه کالاها به تصویب رسید و بزودی ابلاغ خواهد شد. سعی شد در این تعرفه‌ها، جهت‌گیری در حمایت از کنترل قیمت اقلام مورد مصرف مردم و حمایت از تولید داخل باشد.

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وی افزود: همچنین برای تسریع اجرای تکالیف و بودجه امسال و تحقق شعار سال، ضوابط اجرایی بودجه به تصویب هیأت وزیران رسید.

سخنگوی دولت گفت: دولت برای حمایت از تأمین کالاهای اساسی مالیات ارزش افزوده و هم‌چنین حقوق گمرکی کالاهای اساسی، اقلام دارویی، مواد اولیه تأمین دارو و نهاده‌های دامی را به 1 درصد کاهش داد و این کاهش از ابتدای فروردین اعمال خواهد شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • آغاز پرداخت ارز کالاهای اساسی از دو روز دیگر
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر