Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر چهل امیرانی / خبرنگار : خوشبختانه بیشتر مراکزی که برای واکسیناسیون شهروندان جنوب شهر راه‌اندازی شده‌اند، در فضاهای سبز قرار دارند و این اقدام در محیط‌های بسته یا شلوغ انجام نمی‌شود که کمک قابل توجهی به افزایش نظم، آرامش روحی و روانی مراجعان و جلوگیری از ابتلای احتمالی آنها به بیماری کرونا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسیناسیون مراجعان در خودرو، اقدام ارزشمند دیگری است که با ابتکار مسئولان در ضلع شمالی بوستان ولایت انجام می‌شود و مراجعان بدون پیاده شدن از خودرو، واکسن خود را دریافت می‌کنند. این کار از تماس شهروندان با یکدیگر و ازدحام آنان در مقابل سایت‌های تزریق واکسن جلوگیری می‌کند و سلامت کادر درمان هم به خطر نمی‌افتد.
واکسیناسیون ساکنان منطقه ۱۷ هم در بوستان بهاران انجام می‌شود که محیط سرسبزی دارد، اما متأسفانه امکان ورود خودرو به محیط این بوستان وجود ندارد و شهروندان باید کنار خیابان از خودرو پیاده شده و با طی مسافتی کوتاه، واکسن خود را در سالن همایش بهاران دریافت کنند. این افراد پس از دریافت نوبت در محوطه بوستان به انتظار می‌نشینند تا نوبت آنها برسد. در همین مدت، متأسفانه برخی از مراجعان دور هم جمع شده و شروع به صحبت می‌کنند که یادآور روزهای قبل از شیوع کرونا و دورهمی سالمندان در بوستان‌هاست. در همین تجمع‌ها امکان به خطر افتادن سلامتی و ابتلای مراجعان به بیماری کرونا وجود دارد و باید تمهیداتی برای جلوگیری از تجمع شهروندان انجام شود.
 از چند روز پیش هم که سایت واکسیناسیون اهالی در مرکز سلامت جامعه شهری میثم تعطیل شده، تعداد مراجعان به مرکز واکسیناسیون بوستان بهاران افزایش پیدا کرده و در هر گوشه از بوستان بهاران می‌توان تعدادی از اهالی را دید که ضمن گفت‌وگو با یکدیگر در انتظار فرارسیدن نوبت هستند.
بوستان ولایت در ضلع جنوبی این منطقه قرار دارد و می‌توان در محیط ۳۰۰ هکتاری آن سایت‌های بیشتری برای واکسیناسیون شهروندان راه‌اندازی کرد تا ساکنان منطقه ۱۷ هم بتوانند با خودرو وارد بوستان شوند و واکسن خود را دریافت کنند. در این صورت ساکنان منطقه ۱۶ هم که در مجاورت بوستان ولایت زندگی می‌کنند و فاصله کمی با آن دارند، می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند. خوشبختانه بوستان ولایت ۴ ورودی دارد و امکان ورود و خروج خودرو از همه آنها امکان‌پذیر است. در زمان ساخت هم به پارک صدها خودرو در محیط بوستان فکر شده و بدون ایجاد هیچ خللی می‌توان همه روزه پذیرای مراجعان زیادی با خودرو برای دریافت واکسن بود.

کد خبر 622347 برچسب‌ها كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۷ واکسیناسیون

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۷ واکسیناسیون بوستان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس تعیین شد

با دریافت مجوز، قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • دور دنیا به ‌صرف قهوه!
  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد