Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال نوجوانان لهستان در اولین بازی خود در قهرمانی جهان موفق به پیروزی ۳ بر صفر مقابل نیجریه شد.

میخال باکیه‌ویچ، سرمربی لهستان با ابراز خرسندی از کسب این برد، گفت: خوشحالم چون مقابل نیجریه بسیار زیرکانه بازی کردیم. در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما سرویس‌های متوسطی زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که نیجریه به لحاظ قدرت بدنی تیم قدر و قد بلندی بود اما در بازی امروز اشتباهات زیادی داشت.

لهستان سه عنوان سومی و یک مقام قهرمانی جهان در کارنامه دارد. باکیه‌ویچ در پاسخ به این‌که آیا تیمش در هفدهمین دوره قهرمانی جهان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی سال ۲۰۱۵ است، گفت: تورنمنت امسال متفاوت از سال ۲۰۱۵ است. ضمن این‌که این تازه اولین بازی ما در رقابت‌های امسال بود و فعلاً نمی‌توانم آنالیز دقیقی بدهم. بعد از بازی فردا می‌توانم در خصوص شانس قهرمانی نظر قطعی دهم.

سرمربی لهستان درباره سطح برگزاری این دوره از رقابت‌ها و میزبانی ایران گفت: از نظر من همه چیز عالی است. مردم ایران نقطه قوت این کشور هستند که همه مهربان و کمک‌کننده‌اند.

جیکوب اولزوسکی، کاپیتان لهستان هم درباره برد تیمش مقابل نیجریه، گفت: بازی زیرکانه‌ای ارائه کردیم و از امتیازات به خوبی استفاده کردیم. نیجریه تیم قد بلندی بود، اما آنها زیاد اشتباه کردند و ما توانستیم از اشتباهات حریف به خوبی استفاده کنیم. ضمن این‌که در این بازی امتیازات خوبی هم از سرویس گرفتیم.

سانی محمد موسی، سرمربی نیجریه در واکنش باخت شاگردانش با اختلاف امتیاز بالا مقابل لهستان، گفت: تیم هند بسیار متفاوت از لهستان است. سطح والیبال این دو تیم تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. لهستان سال‌های زیادی است که در والیبال فعالیت می‌کند، اما نیجریه تازه در مرحله مقدماتی والیبالش قرار دارد. ما تیم را برای ۴ سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به لهستان برای برد امروز تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که آیا تیمش به زمانی بیشتری برای رسیدن به هماهنگی نیاز دارد؟ گفت: قطعاً همین‌طور است؛ از ۴ بازی مرحله مقدماتی تازه ۲ بازی انجام دادیم. باید منتظر ماند و دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید ایران را هم بردیم.

مایکل آباری، کاپیتان تیم نیجریه در ارزیابی باخت امروز تیمش مقابل لهستان گفت: تیم لهستان سابقه بیشتری دارد و در مسابقات مختلفی شرکت کرده است. اما برای ما این شانس تازه ایجاد شده که این سطح از رقابت‌ها بازی کنیم.

او که پیش‌تر در بازی مقابل هند گفته بود بازیکنان در زمین تمرکز لازم را نداشتند در مواجه با این سئوال که آیا در بازی امروز هم بازیکنان نیجریه نتوانستند تمرکز کنند، گفت: تمرینات و نوع سالن مسابقات در ایران با آن چیزی که ما در کشورمان داریم متفاوت است. به هرحال درحال پیشرفت هستیم و داریم روی ارتقای سطح والیبالمان کار می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • واکنش رهبر شیعیان نیجریه به تنبیه رژیم صهیونیستی توسط ایران