Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی خورشیدی در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار برابر سوریه اظهار داشت: بازیکنان از ساعت ۱۲ امروز(چهارشنبه) در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و امیدوارم جواب تست کرونای آنها منفی باشد.

وی در خصوص ابتلای اسکوچیچ و هاشمیان به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در غیاب این دو نفر تمرینات زیر نظر کریم باقری و ماریو توت برگزار خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان تست کرونای این دو نفر منفی باشد پزشکان اعلام می‌کنند و تمرینات زیر نظر این دو نفر برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در خصوص زمان حضور لژیونرها در تهران بیان داشت: این بازیکنان از هشتم شهریور در اختیار تیم ملی هستند. تیم ملی روزهای ۹ و ۱۰ شهریور با تمام نفرات تمرین خواهد کرد و برای بازی با سوریه آماده می‌شود.

وی درباره حضور یا عدم حضور سامان قدوس به خاطر قوانین کروناییِ لیگ برتر تصریح کرد: به محض انتشار این خبر با دستور رییس فدراسیون تماس‌هایی با وزارت امور خارجه گرفته شد اما هیچکس در مورد پروتکل‌های کشور انگلستان نکته جدیدی ارائه نکرد. در واقع صحبت و یا گزارشی در مورد اینکه قدوس نمی‌تواند به خاطر پروتکل‌ها در اردو شرکت کند به ما در این زمینه ارائه نشد.

تیم ملی فوتبال ایران باید روز یازدهم شهریورماه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی اولین بازی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مقابل سوریه برگزار کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجتبی خورشیدی کریم باقری سامان قدوس جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ سامان قدوس شبکه سه سیما کریم باقری مجتبی خورشیدی وحید هاشمیان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس هیئت کشتی مازندران با اشاره به اینکه حسن یزدانی در این مدت هنوز روی تشک نیامد، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده گفت: یزدانی از اوایل اردیبهشت تمریناتش را آغاز می‎ کند.

امید شایگان افزود: اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است، بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد.

شایگان گفت: احتمالا یزدانی از وقتی روی تشک قرار بگیرد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند و اینکه چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

 مربی جویباری حسن یزدانی نیز گفت:حسن یزدانی پس از عمل جراحی کتف زیر نظر پزشک فیزیوتراپ بوده و الان کار بازتوانی را آغاز کرده و در کنار مربی بدنسازي و ماساژور شرایط خوبی بدست آمده و مشکل خاصی ندارد.

همت مسلمی افزود : یل جویباری از ۵ اردیبهشت در سالن اختصاصی خود در جویبار به روی تشک می رود تا تمرینات خود را آغاز کند و همچنین در اردوی تیم ملی کشتی در خانه کشتی تهران حضور یابد. 

مسلمی همچنین خاطرنشان کرد:حسن یزدانی با  ۹سال عضویت در تیم ملی،  با تجربه بالا و تمرینات سازنده ، خودش را برای المپیک  هم آماده خواهد کرد.

حسن یزدانی مرد ۹ مداله کشتی آزاد کشورمان پس از بازی‌های آسیایی هانگژو چین کتف خود را جراحی کرد و مدت‌ها از میادین کشتی دور ماند.

 

دیگر خبرها

  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • رسمی؛ نبی کیتا از وردربرمن کنار گذاشته‌شد!
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • محمد نصرتی و محمد عسگری جانشینان موقت پاکو خمز
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت