Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید محمدی‌پور  گفت: طی پنج ماهه اول سال جاری  تعداد ۲۲ هزار و ۱۰۰ مورد بازرسی از واحد های  خبازی انجام شده که نسبت مدت مشابه سال قبل ٤٤ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی از این تعداد  بازرسی۵۵۱۹ مورد برگ تخلف گزارش  به ارزش چهار میلیارد  و ۲۰۰ میلیون تومان تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین درباره موضوع تخلفات اظهار کرد: اهم تخلفات مکشوفه مربوط به کم فروشی،گران فروشی و وزن چانه بوده است.

وی در پایان از هم وطنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف  صنفی  مراتب را با سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

گفتنی است که نرخ مصوب انواع نان به گندم یارانه‌ای (نوع یک) در سال ۱۴۰۰ به شرح زیر است:

بربری با وزن چانه خمیر۶۰۰ گرم: ۱۸۰۰ تومان

تافتون سنتی با وزن چانه ۲۵۰ گرم: ۹۰۰ تومان

تافتون گردان (ماشینی جدید) با وزن چانه ۲۲۰ گرم: ۷۰۰ تومان

لواش و تافتون گردان (ماشینی) با وزن چانه ۱۶۰ گرم: ۵۰۰ تومان

تافتون خراسانی با وزن چانه ۳۰۰ گرم: ۱۰۰۰ تومان

لواش اتوماتیک هر کیلو: ۵۰۰۰ تومان

کد خبر 622681 برچسب‌ها نانوایی گرانی گرانفروشی نان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: نانوایی گرانی گرانفروشی نان وزن چانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم

به گزارش جماران به نقل از العالم، سایت آمریکایی "اکسیوس" به نقل از سه منبع آمریکایی گفت انتظار می رود که "آنتونی بلینکن" وزیر امور خارجه آمریکا اعمال مجازات هایی را بر گردان "نیتسح یهودا" در ارتش رژیم صهیونیستی را به اتهام نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعلام خواهد کرد.

طبق گزارشی که در این سایت آمریکایی منتشر شده است، مجازات احتمالی این گروه نظامی، "ممنوعیت دستیابی اعضای این گروه به هر نوع کمک یا آموزش نظامی توسط آمریکا" خواهد بود. در این گزارش تصریح شده است که این اولین بار است که آمریکا یکی از واحدهای ارتش رژیم اشغالگر را تحریم می کند.

یک مقام آمریکایی اقدامات نظامیان عضو این گردان قبل از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر را علت این تصمیم دانسته است.

معرفی گردان "نیتسح یهودا"

ارتش رژیم صهیونیستی این گردان را به عنوان یگان ویژه مذهبیون افراطی تشکیل داد. همه اعضای این گردان، مرد هستند و زنان اجازه عضویت در آن را ندارند.

پس از گذشت چند سال، این گردان رفته رفته به عنوان نماینده فعالان تروریسم یهودی که در شهرک های اطراف کرانه باختری اسکان یافته بودند، خود را نشان داد. این افراد در رژیم اشغالگر به عنوان "جوانان تپه" شناخته می شوند و به دلیل افراطی گری، اجازه عضویت در ارتش رژیم صهیونیستی را نداشتند.

تحریم یک گردان افراطی صهیونیستی توسط آمریکا؛ آنها کیستند؟

این گردان پس از انتشار گزارش هایی از ارتکاب جنایت علیه شهروندان فلسطینی از سرقت خودرو و حملات فیزیکی، در سال 2022 مورد توجه وزارت خارجه آمریکا قرار گرفت.

یک پیرمرد 80 ساله به نام عمر الاسعد – که دارای تابعیت آمریکایی است – از قربانیان این یگان تروریستی است.

نظامیان صهیونیستی این یگان، این پیرمرد را در ماه ژانویه 2022 با دستان بسته ساعت ها در سرمای شدید نگه داشتند تا از شدت سرما جان باخت.

یکی دیگر از جنایات این یگان، که ویدیوی آن در آگوست 2022 در شبکه "تیک تاک" منتشر شد، شکنجه یک مرد فلسطینی در غرب رام الله بود.

"عاموس هارائیل" تحلیلگر نظامی "هارتس" گفت تعدادی از افسران عالی رتبه "اسرائیلی" که رفتارهای گردان نیتسح یهودا را از نزدیک دیده بودند، اذعان کرده بودند که ارتش این رژیم با افسران این گردان به طور جدی مشکل پیدا کرده است. مثلا رفتارهای خشونت آمیز اعضای این گردان با فلسطینی ها به مراتب شدیدتر و خشن تر از دیگر گردان ها و یگان های ارتش این رژیم است.

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحرونوت" در سال 2021 در گزارشی اعلام کرد که نظامیان عضو این گردان با زور اسلحه و با لباس نظامی خودروی فلسطینی ها را سرقت می کنند و بدون هماهنگی با ارتش یا پلیس، آنها را به پایگاههای خود برده و توقیف می کنند.

در این گزارش آمده است در 17 دسامبر 2021 در یک حادثه رانندگی یه شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و یک نفر دیگر مجروح شد.بعدها مشخص شد که یکی از نظامیان نیتسح یهودا خودرویی را که قبلا از یک فلسطینی سرقت کرده است.

همین روزنامه در گزارش دیگری، جنایت دیگری را افشا می کند که در آن 4 نظامیان از همین گردان به یک فلسطینی در داخل خودروی خود تیراندازی کردند بعدها نشانه هایی از شکنجه در بدن این شهروند فلسطینی شناسایی شد.

در سال 2019 اور هیلر، خبرنگار نظامی کانال دهم عبری ویدیویی را منتشر کرد که نظامیان گردان یادشده یک فلسطینی و فرزندش را کف جیپ خوابانده و آنها را شکنجه می کنند.

در این ویدیو یکی از نظامیان پس از ضرب و شتم این پدر و پسر می گوید: "ما الان در مهمانی هستیم". و همزمان نظامیان دیگر این دو فلسطینی را زیر مشت و لگد گرفته تا جایی که خون، سر و صورت قربانیان را می پوشاند.

در گزارش کانال دهم آمده است یکی از نظامیان عضو این گردان برای شکنجه فلسطینی های اسیر از برق استفاده می کند. او به گردن زندانیان، برق وصل می کرد و سپس آنها را زیر مشت و لگد می گرفت.

گفتنی است شهرک نشینان افراطی وابسته به گروه تروریستی موسوم به "پرداخت بها" یا "جوانان تپه" به خاطر اینکه حاضر نیستند زنان را بپذیرند، در ارتش عضویت ندارند و لذا یک گروه نظامی خاص خود موسوم به "گردان نیتسح یهودا" را تشکیل داده اند. این گردان ظرف 6 سال گذشته فجیعترین جنایات را علیه شهروندان فلسطینی مرتکب شده اند.

 

دیگر خبرها

  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • درباره گردان افراطی صهیونیست که آمریکا تحریم اش کرد
  • گردان افراطی صهیونیستی که آمریکا تحریم اش کرد را بشناسیم
  • احتمال «تحریم یک گردان ارتش اسرائيل» توسط آمریکا به دلیل «نقض حقوق بشر»
  • آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می‌کند
  • گلایه مندی نانوایان فیروزکوه از کیفیت آردهای توزیعی
  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل