Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@18:57:55 GMT

آنالیزور کی‌روش به تیم ملی بازگشت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۶۷۳۳

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان از اضافه شدن دو عضو جدید به کادرفنی این تیم خبر داد. ناطقان: مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال در خصوص برگزاری اردوی این تیم اظهار داشت: امروز بازیکنان وارد اردو شده و تست PCR از آنها گرفته شد. طبق پرتکل های بهداشتی هم اکنون کلیه بازیکنان و کادر فنی در قرنطینه بوده تا پاسخ تست‌های‌شان اعلام و سپس تمرین بازیکنان از فردا چهارم شهریورماه در مرکز ملی فوتبال آغاز خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص اضافه شدن مربی بدنساز و آنالیزور به تیم ملی فوتبال گفت: با نظر رییس فدراسیون و موافقت دراگان اسکوچیچ، مهرداد خانبان به عنوان آنالیزور و علی اصغر قربانعلی‌پور به عنوان مربی بدنساز به کادر تیم ملی فوتبال اضافه شدند.

 مهرداد خانبان در حال حاضر عضو کادرفنی پرسپولیس بوده و در دوران کارلوس کی‌روش هم سابقه عضویت در کادرفنی تیم ملی کشورمان را دارد.

همچنین علی اصغر قربانعلی‌پور نیز در تیم‌های استقلال، پیکان، پدیده و سایپا سابقه فعالیت دارد.

منبع: مشرق برچسب ها: آنالیزور ، کی روش ، تیم ملی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آنالیزور کی روش تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است

علی موحدی از افزایش سرانه ورزش دانش اموزی در دوسال اخیر خبرداد و بیان کرد: با توجه احداث۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و ساخت مجموعه ورزشی دانش آموزی انقلاب وسیعی در ورزش دانش اموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: کار زیر بنایی در ورزش دانش آموزی آغاز شده است که در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

دبیر فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز در این مجمع گفت پس از دوران کرونا اولین اعزام تیم ملی والیبال دانش آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی اضافه کرد: بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی فعال است که در رشته‌های که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغار کرده است.

وی یاد آور شد: برگزاری کلاس‌های توانمند سازی معلمین ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش اموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است