Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خلال اعلام رای نمایندگان به وزرای معرفی شده در مورد وضعیت جواد ساداتی نژاد و احسان خاندوزی دو وزیر کشاورزی و اقتصاد توضیح داد که آنها پیش از این نماینده مجلس بودند.

قالیباف گفت: رای اعتماد مجلس به ساداتی نژاد و خاندوزی به معنای پذیرش استعفای آنها از نمایندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساداتی نژاد نماینده کاشان و خاندوزی نماینده تهران بودند که با رای اعتماد مجلس به ترتیب به عنوان وزرای کشاورزی و خارجه انتخاب شدند.

آمادگی مجلس برای بررسی سریعتر صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش
 

همچنین بنابر گزارش فارس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از رای اعتماد نمایندگان به ۱۸ تن از وزرای کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: مجلس این آمادگی را دارد تا رئیس جمهور هرچه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی و هر چه سریعتر روند بررسی صلاحیت وزیر آموزش و پرورش در مجلس قبل از فرارسیدن مهر و آغاز مدارس طی شود.

وی افزود: از همه رسانه‌ها و همه همکاران در مجلس که در طول این 2 هفته از ابتدای صبح تا پاسی از شب در کمیسیون‌ها و صحن مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم زحمت کشیدند سپاسگزارم.

27215

کد خبر 1548505

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم دولت سیزدهم آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران،  هیات دولت،  آقای یوسف نوری را به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی کرد. 

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزير آموزش و پرورش فعالیت می کرد. 

پیش از این آقای حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد. 

زندگینامه یوسف نوری :
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم است، او پیش از این فعالیت هایی در سازمان آموزش و پرورش داشته و سوابقی از جمله ریاست سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش وپرورش و معاون اجرائی معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی در کارنامه او به چشم می خورد. 
 
توضیحات : 
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد. 
او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و 5 جلد کتاب و 10 مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست. 
وی 53 ماه سابقه حضور در جبهه در سال های دفاع مقدس را دارد، و حدود 40 ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است. 
در آذر ماه سال 1400 یوسف نوری توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد. 
او پیش از این انتصاب فعالیت هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آن ها می توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشورهای بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد. 
 
فهرست سایر سوابق اجرایی: 
•  مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
•  معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
•  مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
•  مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
•  رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
•  مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت