Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از تغییر شیوه مقابله با جوانان معترض فلسطینی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما تصمیم به تغییر شیوه مقابله با جوانان فلسطینی معترض در نوار غزه گرفتیم. ما پهپاد‌هایی را برای متفرق ساختن فلسطینی‌ها با گاز اشک آور پیش از نزدیک شدن آن‌ها به حصار امنیتی آماده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: این پهپاد‌ها حامل گاز اشک آور به منظور مقابله با فلسطینی‌های معترض در نوار غزه است.
این در حالی است که طبق گزارش شبکه الجزیره، درگیری‌هایی در خان یونس میان نیرو‌های اشغالگر قدس و جوانان فلسطینی معترض به ادامه محاصره و بسته شدن گذرگاه‌ها رخ داده است.

همچنین این خبر در حالی منتشر می‌شود که روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منطقه «خان‌یونس» در نوار غزه حمله کردند.

هواپیما‌های نظامی رژیم صهیونیستی یک موضع مقاومت فلسطین در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شبکه المسیره نیز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرده بود: رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک منور به آسمان غزه در منطقه صوفا، واقع بین خان یونس و رفح، در جنوب نوار غزه کرده است.

همچنین پایگاه صهیونیستی والا روز گذشته اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی پس از زخمی شدن یک نظامی تک تیرانداز صهیونیست، پشت دیوار حائل کنونی با نوار غزه ساخت دیوار جدیدی را آغاز کرد.

پایگاه اینترنتی اسرائیلی والا نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی تنها دو روز پس از زخمی شدن یک نظامی تک تیرانداز صهیونیست که پشت دیوار حائل کنونی با نوار غزه سنگر گرفته بود، کار ساخت دیوار جدیدی را در مرز‌های سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ میلادی با نوار غزه آغاز کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دیوار حائل جوانان معترض ارتش رژیم صهیونیستی خان یونس نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی

فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) چهارشنبه ادعا کرد که با ۲ پهپاد نیرو‌های یمنی مقابله کرد.

به گزارش ایرنا، سنتکام در بیانیه‌ای در شبکه ایکس نوشت: نیرو‌های فرماندهی مرکزی آمریکا در فاصله ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه قبل از ظهر سه‌شنبه با موفقیت با ۲ پهپاد در مناطق تحت کنترل حوثی‌های یمن مقابله کرد.

سنتکام با بیان اینکه جراحت یا خسارتی در پی این اقدام گزارش نشده است، افزود: مشخص شد که این پهپاد‌ها تهدیدی قریب‌الوقوع علیه آمریکا، ائتلاف و کشتی‌های تجاری در منطقه ایجاد می‌کنند.

نیرو‌های مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مردم غزه، چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را که در دریای سرخ، اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب عازم سرزمین‌های اشغالی بودند، هدف قرار داده است.

نیرو‌های مسلح یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی و کشتی نیرو‌های ائتلاف حامی رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

آمریکا و انگلیس طی چندین نوبت به بهانه صیانت از کشتیرانی بین‌المللی علیه مواضع نیرو‌های یمنی حمله کردند، اما این اقدامات به گواه کارشناسان بین‌المللی نتوانسته است حملات علیه کشتی‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را مهار و بازدارندگی ایجاد کند.

اتحادیه اروپا نیز یک ماموریت دریایی در دریای سرخ موسوم به «آسپیدس» تشکیل داده و مدعی شده است که هدف از این عملیات فقط دفاعی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/ چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • تکرار سناریوی آوارگی فلسطینی‌های شمال نوار غزه از سوی ارتش صهیونیستی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید