Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:48:09 GMT

افزایش بستری‌های کرونا در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۷۸۷۸

افزایش بستری‌های کرونا در استان کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به وخامت اوضاع کرونا در استان گفت : امروز تعداد بستری‌های استان به ۱۴۰۰ نفر رسیده که یک رکورد نگران کننده در طول ۱۹ ماه شیوع کرونا محسوب می‌شود.

او گفت : امروز شرایط واقعا سختی داریم و مردم باید این شرایط را درک کرده و بیش از پیش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: واقعیت این است که داریم به شرایط "حاد" می‌رسیم، اما هنوز برخی متوجه این خطر نشده و رعایت پروتکل‌ها را جدی نمی‌گیرند.

استاندار کرمانشاه افزود: تنها دیروز ۷۰۹ نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و باید بدانیم این‌ها ات‌ها یک عدد نیستند، این‌ها سرمایه‌های یک کشور و عزیزان ما هستند که قربانی می‌شوند.

او ادامه داد: در این شرایط سخت همه باید جدیت بالایی در رعایت دستورالعمل ها داشته باشیم و با بهانه‌هایی مثل زدن واکسن و ... از زدن ماسک امتناع نکنیم.

بازوند گفت: انواع واکسن تنها مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش می‌دهند و امکان ابتلا به بیماری همچنان وجود دارد، بنابراین همه افراد باید از ماسک استفاده کرده و رعایت فاصله اجتماعی را داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اگر دستورالعمل ها را رعایت نکنیم باید خسارت سنگینی در استان پرداخت کنیم، افزود: از رسانه‌ها و صدا و سیما می‌خواهم بطور ویژه در بحث رعایت پروتکل‌ها اطلاع رسانی کنند.

او با تقدیر از جامعه پزشکان و کادر بهداشت و درمان گفت: پزشکان همواره در طول تاریخ فداکاری‌های بسیاری داشته اند، اما در دهه‌های گذشته در دو برهه جنگ تحمیلی و شیوع بیماری کرونا فداکاری و رشادت‌های آن‌ها بیش از پیش برهمگان عیان شد.

او افزود: پزشکان امروز با فداکاری بسیار ایران را همچون فرزند خود در آغوش گرفته و تمام تلاش خود را برای سلامت آن بکار می‌گیرند.

بازوند با قدردانی از فداکاری پزشکان و کادر بهداشت و درمان استان گفت: این فداکاری‌ها و تلاش‌ها امروز خود را در آمار بستری‌ها و فوتی‌ها نشان می‌دهد و خوشبختانه میانگین فوتی‌های کرونا در استان علی رغم بستری‌های بسیار نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است که جای تقدیر دارد.

او افزود: این فداکاری پزشکان قطعا در تاریخ کشور برای همیشه ماندگار خواهد شد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان

عیسی هواسی در جریان بازدید سرزده از بیمارستان کوثر سنندج خواستار استفاده بیشتر از مزیت‌های این بیمارستان برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم در بخش درمان شد و گفت: ارتقای درآمد‌های حوزه توریسم درمانی جهت افزایش بهره‌وری و منابع مالی برای ایجاد بخش‌های جدید و به روزرسانی تجهیزات پزشکی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش VIP این بیمارستان حائز اهمیت است.

وی با تاکید ویژه بر لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی در انجام اعمال جراحی و بیمارستانی، گفت: اگرچه عمده پزشکان، جراحان و کادر درمان افرادی دلسوز و دغدغه‌مند جامعه هستند، اما در پاره‌ای از موارد، شکواییه‌های مبنی بر اخذ وجوه مازاد و به اصطلاح زیرمیزی توسط تعداد محدودی از پزشکان و ایراد آسیب به وجه حوزه بهداشت درمان گزارش می‌شود.

بازرس کل استان کردستان تاکید کرد: ضمن هشدار جدی به این اشخاص، از عموم مردم تقاضا داریم موراد تخلفات و سوء جریانات را از طریق سامانه اینترنتی ۱۳۶ به سازمان بازرسی کل کشور منعکس نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پزشکان کادر درمان و پزشکی استان کردستان گفت: افزایش تعداد کادر درمانی و توجه ویژه به جبران زحمات و مطالبات به حق این قشر موجب بهبود خدمت‌رسانی و افزایش تمرکز این عزیزان زحمتکش در انجام رسالت خطیرشان می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شأن ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامتی موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • مراکز اقامت موظف به رعایت دستورالعمل‌های حفظ شان ماه رمضان هستند
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • مسافران کرمانشاه امسال قوانین رانندگی را بهتر رعایت کردند