Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : جهاد کشاورزی و صمت موظف هستند در چارچوب وظایف در این حوزه با جدیت کار کنند و در این دوره انتقال دولت مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

او پیگیری تخلف برخی کشتارگاه‌های مرغ را خاطرنشان ساخت و گفت : با برخورد قانونی از هرگونه سوء استفاده احتمالی این متخلفان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند، تنظیم بازار داخلی کالا‌های کشاورزی شامل بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین و توزیع و مدیریت نظارتی مطلوب بازار کالا‌های کشاورزی را خاطر نشان ساخت و افزود: در دوره انتقال که وزرای جدید سرکار می‌آیند باید بیش از گذشته برای این موضوع توان و وقت بگذارید و هر سازمانی که متولی کار است باید تلاش شبانه روزی داشته و برای پاسخگویی به مردم باشند، زیرا مردم امید دارند ستاد تنظیم بازار در حوزه محصولات کشاورزی که مسوولیت را برعهده گرفته است با جدیت بیشتری اقدام کند.

استاندار کرمانشاه خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی افزود: در ۴٨ ساعت آینده باید در جلسه‌ای با جهاد کشاورزی وضعیت فعالیت‌های نظارت بر نحوه عرضه و کنترل قیمت‌های کشاورزی بررسی و حتما با کم کاری احتمالی برخورد شود.

او ضمن اشاره به تغییرات صورت گرفته در خصوص انتقال دبیرخانه محصولات کشاورزی از وزارتخانه صمت به جهاد کشاورزی ادامه داد: اگرچه قبول داریم بسیاری از فرآیند‌ها در سطح کشور تصمیم گیری می‌شود، ولی انتظار دارم در سطح استان مدیریت مناسبی برای نظارت و کنترل انجام شود.

مقام ارشد استان ادامه داد: مشکلی به لحاظ کالای‌های اساسی نداریم و در خصوص نان تصمیمی برای افزایش قیمت نداریم، ولی نحوه نظارت بر فعالیت‌ها صحیح نیست و باید نظارت جدی وجود داشته باشد تا رضایت مردم جلب شود در واقع بحث اصلی روی نظارت است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی محصول کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد

رضا افلاطونی رئیس سازمان امور اراضی گفت: هرگونه الحاق زمین به طرح هادی روستایی مستلزم دریافت مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها است.

او افزود: دفاتر مختلف سازمان باید نشست‌هایی با بخش‌های متناظر خود در مدیریت‌های امور اراضی استان برگزار کنند و بر فعالیت آنان‌ نظارت کنند و ایرادهای کار رفع شود.

رئیس سازمان امور اراضی کشور ادامه داد: نظارت بر طرح‌های معاف از عوارض مانند گلخانه‌ها با دقت و حساسیت زیاد انجام شود تا انحراف از طرح‌ها صورت نگیرد.

به گفته او، تخصیص اراضی کشاورزی درجه یک و دو برای هر فعالیتی جز کشاورزی ممنوع است و همه استان‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند. 

افلاطونی گفت: هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا برای ۳۴ شهرستان حساس در کشور نیز فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی منصوب شود تا بتوانیم با تغییر کاربری‌های غیرمجاز برخورد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • زمین‌های مرغوب کشاورزی به طرح هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم