Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: دخالت در عزل و نصب‌ها از سوی نمایندگان یک سنت سیئه و پیامدش این است که در رابطه با همه مسوولان استان، معاونان استاندار و مدیران کل نیز این جمع خود را محق می‌داند که اعمال نظر کند.

وی افزود: همانطور که معتقدیم نباید دولت به موضوعاتی مثل مهندسی انتخابات مجلس ورود یابد و آن را غیرقابل قبول می‌شماریم، دخالت نمایندگان در کار دولت را هم قابل قبول نمی‌دانیم؛ چرا که بعدها زمینه‌ساز ایجاد اشکالات متعدد در اداره استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگی تصریح کرد: این کار نمایندگان به نوعی تضعیف مدیریت استان است و موجبات سوق نظام اداری استان به سمت بده بستان‌های مفسده آلود، فرار از پاسخگویی دولت و انداختن مسوولیت‌ها به گردن نمایندگان را فراهم می‌آورد که انتهایی ندارد و فقط محدود به استاندار یا معاونان او نیست؛ قطعا فرمانداران، مدیران کل و روسای سازمان‌ها را هم در بر خواهد گرفت.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی یادآور شد: با اعمال نظر نمایندگان در عزل و نصب‌ها در واقع به شکل غیررسمی تلاش می‌شود اختیارات مسوولان دستگاه‌ها کاهش یافته و نمایندگان در تصمیمات مدیران دولتی منشاء اثر باشند.

وی ابراز داشت: نمایندگان در برابر عملکرد مدیران دولتی پاسخگو نیستند و دخالت آنها در عزل و نصب مدیران منجر به عدم پاسخگویی مناسب دولت به عملکرد مدیران زیرمجموعه خواهد شد.

بیگی در عین حال خاطرنشان کرد: امیدواریم پیشنهاد افراد برای تصدی سمت استانداری از سوی نمایندگان از روی دلسوزی و به عنوان مشورت باشد؛ به هر حال حتی اگر اینگونه هم باشد به نظر بنده کار درستی نبوده و نتایج مثبتی نخواهد داشت.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: به عنوان مثال فرمانداری که با اعمال نظر نماینده انتخاب شده، اگر عملکرد مورد انتظار را نداشته باشد و حق مردم را به درستی ادا نکند، این عملکرد نامناسب فرماندار بحساب نماینده نوشته می‌شود و نماینده بجای دفاع از حقوق مردم ناچار از جانبدارِی خواهد بود.

انتهای پیام/60026

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز مجلس احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی نماینده تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس نمایندگان مجلس انتخاب استاندار آذربایجان شرقی عملکرد مدیران دولتی فرماندار فارس تبریز نماینده تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس دخالت نمایندگان عزل و نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد

زین الدین زیدان سرمربی جدید بایرن مونیخ نخواهد بود. 

طرفداری | مانند هفته‌های گذشته، خبرنگاران نزدیک به بایرن مونیخ احتمال همکاری این باشگا با زین الدین زیدان را رد کردند. 

ساعتی پیش موندو دپورتیوو مدعی شد زین الدین زیدان در یک قدمی هدایت بایرن مونیخ قرار گرفته و تنها جزییات نهایی این توافق باقی مانده است. این ادعا زمانی مطرح شد که یولیان ناگلزمان، گزینه اصلی باواریایی‌ها صبح امروز قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید کرد. با این حال، فلوریان پلتنبرگ از اسکای مانند هفته‌های گذشته شایعات همکاری بایرن مونیخ و زیدان را رد کرد. با وجود این که در آلیانتس آرنا همه از تصمیم ناگلزمان شوکه شده‌اند، در این لحظه نامی از زیدان در لیست جانشینان توماس توخل وجود ندارد. مدیران بایرن مونیخ نام‌های جدیدی را برای فصل آینده بررسی می‌کنند. 

توبی آلتشفل از بیلد نیز ادعای رسانه اسپانیایی را رد کرده است. گفتنی است از روبرتو دزربی و اونای امری به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شود که مدیران بایرن مونیخ وضعیت آن‌ها را بررسی کرده‌اند. نام رالف رانگنیک نیز به عنوان یک راه‌حل موقت مطرح شده اما گزینه انتقال سرمربی فعلی اتریش به صورت جدی دنبال نمی‌شود. 

ادعای بزرگ موندو دپورتیوو: زین الدین زیدان در آستانه هدایت بایرن مونیخ!

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • «محسن رضایی» با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کرد
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • عواقب حذف دردناک: 4 ستاره در لیست فروش آرسنال
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود