Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@09:44:38 GMT

تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۷۴۷

تغییر ترکیب منتخبان شوراهای ۳ شهر در مازندران

حسین حسن‌نژاد در ارتباط با تغییر ترکیب اعضای شورای سه شهر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: اواخر تیرماه سال جاری و پس از تأیید انتخابات شوراهای شهر کشور، صلاحیت تعدادی از اعضای منتخب شهرهای مازندران تأیید نشد که به همین دلیل برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله صورت نگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تغییر ترکیب اعضای شورای شهرهای کلاردشت، چالوس و امامزاده عبدالله، افزود:  تاکنون تغییرات در مورد منتخبان دو شهر کلاردشت و چالوس اقدام و در مورد امامزاده عبدالله نیز موضوع در دست پیگیری است.

به گزارش فارس، اسامی تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل در لیست عدم تأیید صلاحیت قرار داشتند که شوراهای کلاردشت و چالوس با تغییر ترکیب تحلیف شدند و شورای امامزاده‌ عبدالله هنوز قطعی نشده اما مراسم تحلیف شورای شهر ساری با همان اعضای منتخب برگزار شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شورای شهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امامزاده عبدالله تغییر ترکیب اعضای شورای شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز تحلیف پوتین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مراسم تحلیف رییس جمهور روسیه در ابتدای ماه مه برگزار می شود.

«آندری کلیشاس» رییس کمیته قانون اساسی و دولت در شورای فدراسیون روسیه روز سه شنبه اعلام کرد که مراسم تحلیف «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در ۷ مه (۱۸ اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

این سناتور روس همچنین گفت که اگر رئیس جمهور تمایل داشته باشد دومای دولتی می تواند تا ۸ مه نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی کند.

وی گفت که دوماً دولتی روسیه در ۶ مه به کار خود بازخواهد گشت و اگر رئیس جمهور صلاح بداند، دو روز بعد نامزدی نخست وزیر جدید روسیه را بررسی می کند.

بر اساس قانون اساسی روسیه، دوره ریاست جمهوری این کشورشش سال است.

دولت روسیه در روز تحلیف رییس جمهور جدید منتخب استعفا می دهد و روند تشکیل دولت جدید آغاز می شود.

کد خبر 6086869

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد