Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:11:51 GMT

سقوط عجیب پل عابر پیاده در اتوبان +عکس

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۸۹۱۷

سقوط عجیب پل عابر پیاده در اتوبان +عکس

جمشید صالحی در خصوص حادثه امروز سقوط پل عابرپیاده در اتوبان ذوب آهن، اظهار کرد: این حادثه به دلیل بی احتیاطی راننده تریلی که حامل بار ترافیکی بود و متاسفانه ارتفاع مجاز بار را رعایت نکرده بود و از سوی دیگر اجازه عبور از اتوبان را نداشت، اتفاق افتاد.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه این حادثه در اتوبان ذوب آهن محدوده روستای زفره اتفاق افتاد، گفت: با پیگیری های صورت گرفته دو جرثقیل ۲۵ تنی از منطقه کرسگان  به محل این حادثه اعزام شدند که در حال باز کردن راه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فلاورجان تاکید کرد: طی هماهنگی با پلیس راه، در این حادثه مسیر پلیس راه به سمت اصفهان مسدود شده است و ترافیک از سمت کنارگذر در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه ناچار به جمع آوری حریم پل هستیم، تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ خودرویی دچار حادثه و آسیب نشده است./رکنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سقوط پل عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان