Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@16:16:08 GMT

پیکر چهارمین شهید فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۹۸۷۵

پیکر چهارمین شهید فداکار خدمت در فیروزآباد تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهزادی که در حادثه تلخ اتش سوزی منطقه هایقر فیروزآباد در ۳۵ کیلومتری مرکز این شهرستان در ۱۲ مردادماه ۱۴۰۰ دچار مصدومیت و ۶۴ درصد سوختگی شده بود پس از اعزام به بیمارستان فیروزاباد و انتقال به بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز در نهایت پس از ۲۰ روز بستری در این بیمارستان به دلیل شدت سوختگی داخلی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید جهانبخش بهزادی با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان شهرستانی و استانی و خیلی عظیم مردم امروز چهارشنبه ساعت ۱۸ در بهشت زهرای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

در حادثه آتش سوزی منطقه هایقر که در ۱۱ مرداد آغاز شد شعله های آتش ۴ روز بیرحمانه جنگلها و درختان این منطقه را در مینوردید و چهار نفر از اعضای یک خانواده را به کام مرگ کشاند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: اتش سوزی تنگه هایقر شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد

با حضور جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش و موی‌تای کشور مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر زنده یاد ایمان غیاثوند پیشکسوت و مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای، صبح امروز(دوشنبه - 27 فروردین ماه) با حضور جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولان و خانواده داغدار آن مرحوم برگزار شد.

 در این مراسم جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای، ایمان غیاثوند را چهره‌ای محبوب و خوشنام با خصلت‌های جوانمردی دانست که در این سال‌ها همواره همراه و حامی دلسوز انجمن موی‌تای و قهرمانان آن بود‌. جواد نصیری فقدان این پیشکسوت را ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه موی‌تای ایران توصیف کرد.

 در ادامه پس از اقامه نماز، پیکر آن مرحوم برای تدفین به قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) منتقل شد.

گفتنی است ایمان غیاثوند پنجشنبه شب گذشته و براثر ایست قلبی در سن 53 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای درگذشت

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • فردا؛تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز شیمیایی در خرم آباد
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر هنرمند گلستانی