Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهلول پیرمردی بود که شیماصباگردی مقدم دختر 15 ساله را فریب داده بود. بهلول پس از فریب شیما او را به خانه کشانده و بهلول این دختر را به مواد مخدر آلوده کرده بود . بهلول مدت ها از اعتراف به قتل این دختر سر باز می زد. تا اینکه سرانجام بعد از 15 ماه سکوت بهلول شکسته شد و جنازه شیما در خانه اجاره ای بهلول کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده مرد ۶۱ساله که متهم به قتل دخترفراری و دفن جسد او شده بود با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

به گزارش خبرنگار رکنا،  در این پرونده بهلول متهم است مرداد۹۸ دختر ۱۵ساله فراری از خانه را فریب داده و به خانه‌اش برده بود. او پس از چند روز شیما را خفه کرده و جسدش را دفن کرد. با پیگیری پدرخوانده شیما، بهلول دستگیر شد و ۱۵ماه بعد از قتل به جرمش اعتراف کرد.

او مدعی شد به‌دلیل توهین شیما به همسر و فرزندانش، او را خفه کرده است.

با اعتراف بهلول، مأموران به خانه موردنظر رفته و استخوان و بقایای به جا مانده از جسد شیما را در آنجا کشف کردند.

با شروع تحقیقات، پلیس برای یافتن والدین واقعی شیما وارد عمل شد و چند روز بعد آنها را شناسایی و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار کرد. در جریان تحقیقات از این زوج معلوم شد آنها علاوه بر شیما فرزندان دیگری هم داشته‌اند اما به علت مشکلات مالی و شرایط زندگی قادر به نگهداری از او نبودند و وی را به زوجی که صاحب فرزند نمی‌شدند، تحویل داده‌اند.

آنها سپس برای قاتل دخترشان درخواست قصاص کردند. دو روز پیش متهم به قتل برای آخرین دفاع از زندان به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: شیما ۵۰ روز در خانه‌ام بود.آخرین شب، او هنگام تماشای تلویزیون از من قرص اعصاب خواست و شروع به فحاشی به خانواده‌ام کرد.

عصبانی شدم و او را با شالی که دور گردنش بود، خفه کردم. بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با ثبت آخرین اظهارات متهم،او به اتهام آدم‌ربایی و مباشرت در قتل عمد به زندان برگشت و پرونده او با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به‌زودی محاکمه شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهلول بهلول بهلول اخبار حوادث بهلول شیما صباگردی مقدم سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی قائدی ریحانه پارسا قیمت تتلو آزاده صمدی اینستاگرام آزاده صمدی و هومن سیدی فریبا نادری بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ دریکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله می‌شود و این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله‌ور می‌کند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: سال‌های متمادی نیز دعواهای متعددی بین این ۲ طایفه مشکلات بسیاری را برای روستا و خانواده‌ها به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: با تدابیر رئیس دادگستری و آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده به شورای حل اختلاف برای حل و فصل این موضوع ارجاع شد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: با تشکیل جلسه‌های متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کار گروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» منجر به گرفتن مهلت ۴۰ روزه برای اجرای تعهدات خانواده قاتل شد.

وی تصریح کرد: در ماه رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد و همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل اعلام کردند.

کد خبر 6062958

دیگر خبرها

  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • بناها و عمارت‌ها گنجینه‌ای از تاریخ و تمدن کردستان
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول