Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا عبدالسلام امامی روز پنجشنبه در دیدار صمیمی با اعضای شورای اداری مهاباد به مناسبت هفته دولت افزود: خروج نیروهای خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی به عنوان خون بهای ترور شهید قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شده و اکنون ایالات متحده امریکا در تکاپوی فراری دادن نیروهای خود از افغانستان است.

وی با اشاره به تصورات غلط برخی کشورهای منطقه مبنی بر ایجاد امنیت توسط امریکا ادامه داد: وضعیت فعلی افغانستان بار دیگر نشان داد که کشورهایی که به آمریکا اعتماد کنند، پشیمان خواهند شد و ثمره حضور آنان جز بدبختی و نابودی چیزی را عوض نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه آمریکا تنها در راستای منافع شخصی خود در منطقه حضور طولانی داشت، اظهار کرد: حاکمان آمریکا خودشان هم می‌دانند حضورشان در منطقه بی معنا و بدون اثر است و اگر بخواهند امنیتی هم در منطقه باشد، کشورهای منطقه و ملت‌ها توان تامین این امنیت را دارند.

ماموستا عبدالسلام امامی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت گفت: امیدواریم کابینه جدید رییس جمهوری منتخب، منشا خیر برای ملت بوده و تغییر شرایط فعلی به نفع مردم باشد.

وی با بیان اینکه اعضای کابینه جدید باید جواب اعتماد مردم نسبت به دولت منتخب را بدهند، افزود: مسوولان نظام باید قدر مردم را که در همه شرایط سخت و تحریم در کنار نظام بودند، بیشتر دانسته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

ماموستا امامی تاکید کرد: ملت ما دارای عزت و احترام بوده و شایسته است از سوی مسوولان نهایت تلاش برای ارایه خدمت گذاری به آنان انجام شود.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه با اشاره به وضعیت حاد مقابله با کرونا در این شهرستان گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در این شهرستان به حالت بحرانی تبدیل شده و ادامه این روند شرایط بیمارستان و امکان خدمات رسانی به بیماران را سخت خواهد کرد.

عارف خدرلو با اشاره به اینکه واکسیناسیون با تمام قوا در حال انجام است، اضافه کرد: متاسفانه عده ای با تبلیغ منفی علیه طرح واکسیناسیون به خصوص واکسن تولید داخل سعی در دلسرد کردن مردم از تزریق واکسن می کنند، که همین امر به مشکلات مقابله با کرونا افزوده است.

وی با اشاره به شروع فعالیت دولت جدید نیز بیان کرد: همه مسوولان با هر حزب و جناحی وظیفه دارند از رییس جمهوری منتخب حمایت کنند.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

برچسب‌ها هفته دولت مهاباد آذربایجان غربی خاورمیانه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مهاباد آذربایجان غربی هفته دولت مهاباد آذربایجان غربی خاورمیانه ایالات متحده آمریکا هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند