Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های بندر ریگ خبر داد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصوررضا عزیزی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مرزبانان پایگاه دریابانی گناوه یک شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های بندر ریگ شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی، ۵ هزار و ۷۶۰ قلم لوازم آرایشی و یک هزار و ۵۴۷ قطعه لوازم یدکی خودرو و ... که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین مطالبه مردم است

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری ۵ متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از موضوعاتی است که با جدیت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و با توجه به شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌هاست، با اهتمام بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس نیروی انتظامی قاچاق بوشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی قاچاق بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گلستانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر پاره شدن طناب یدک کش بر اثر طوفان، رها شدن بارج و عدم کنترل آن، پس از هماهنگی لازم شناور هادی ۶ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: فرمانده شناور مضطر اعلام کرد بارج به همراه ۲ نفر از خدمه در موقعیت فوق به گل نشسته و به دلیل کم بودن عمق امکان شناورسازی آن وجود ندارد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در ادامه تیم واکنش سریع بندر با یک فروند قایق موتوری جهت نجات ۲ نفر خدمه مستقر بر روی بارج به موقعیت اعزام و اقدام به نجات خدمه کرد.

وی یادآور شد: با اتمام عملیات نجات، تین واکنش سریع به اسکله پایانه مسافربری بندر بوشهر رسید تا پس از بهبود شرایط نسبت به شناورسازی بارج اقدام شود.

گلستانی تاکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6062638

دیگر خبرها

  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد