Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - بخشدار مرکزی ری از آزادسازی ۴۲ هزار مترمربع از اراضی تغییر کاربری یافته و مرغوب کشاورزی این بخش و تخریب ٢٦ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز خبر داد. - اخبار استانها -

آمنه شب کوکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ری، با اشاره به تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش مرکزی ری اظهار داشت: با توجه به ضرورت عمل به وظایف و تکالیف قانونی در مقابله قاطع و اثرگذار با تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی و با توجه تبصره 2 ماده 10 قانون با همکاری نیروی انتظامی، اداره جهاد و کشاورزی شهرستان نسبت به تخریب 26 فقره از ساخت‌وسازهای واقع در اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات 42 هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی که به‌صورت غیرمجاز تغییر کاربری یافته بود با دستور مقام قضایی شهرستان اجرایی شد.

بخشدار مرکزی ری با بیان اینکه نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز شدت بیشتری یافته افزود: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی اغلب در راستای بهره‌مندی از افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام گرفته که بیشتر به شکل ویلا و فنس کشی بود.

شب کوکا با تأکید بر لزوم حفاظت از زمین‌های کشاورزی تأکید کرد: با هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در زمین‌های کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می‌شود.

230 هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته چهارباغ آزادسازی شد/ تخریب 30 ویلا و 25 استخرنخستین قرارگاه حفاظت از اراضی زراعی کشور در شیراز مستقر می‌شودقصه پر غصه تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در کاشان/تنها دلالان از این طریق سود می‌برند

بخشدار مرکزی ری در پایان خاطرنشان کرد: تیم‌های گشتی بخشداری به‌صورت شبانه روزی این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر کاربری یافته اراضی کشاورزی ساخت وسازهای مرکزی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی اظهار کرد: دو فقره حکم تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در روستای لالا بخش چهاردانگه این شهرستان اجرایی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: این بنا‌های غیرمجاز به مساحت ۸۰ و ۲۵۰ مترمربع قلع و قمع و به اراضی کشاورزی و چرخه تولید بازگشت.

علوی با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی ممنوع است، گفت: بر اساس قانون علاوه بر قلع و قمع بنا‌های احداثی با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 
  • مقابله با زمین خواری و تخریب اراضی در ایام نوزور
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • آزادسازی ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دورود
  • قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع قمع ۱۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد