Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بالو امروز (پنج شنبه) در جلسه ستاد برگزاری امتحانات نهایی شهریور امسال، اظهار کرد: امتحانات نهایی شهریور ماه پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: امتحانات پایه نهم هشتم تا ۲۳ و پایه دوازدهم هشتم تا ۳۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش صومعه سرا با اشاره به شرکت ۳۲۹ دانش‌آموز در امتحانات پایه دوازدهم، ادامه داد: پنج حوزه امتحانی برای امتحانات این پایه پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتحانات پایه نهم دانش‌آموزان نیز در مدارس محل تحصیل برگزار می‌شود.

بالو به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی اشاره کرد و افزود: تمام حوزه‌های امتحانی از تهویه کافی و فضای مناسب برخوردار است و در هر حوزه دانش آموزان با فاصله دو متر از یکدیگر قرار می‌گیرند و به طور مستمر و پس از هر امتحان نیز نظافت و ضدعفونی حوزه‌ها انجام می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش صومعه‌سرا در مورد نحوه طراحی سوالات امتحان نهایی نیز اظهار کرد: طراحی سوالات امتحانات پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و سوالات پایه نهم نیز به صورت هماهنگ استانی انجام می‌گیرد و به طریق الکترونیکی به حوزه‌های اجرا ارسال می‌شود.

کد خبر 5290065

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش وپرورش گیلان صومعه سرا دانش آموزان ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه محرم 1400 واکسیناسیون خراسان رضوی اردبیل افتتاح طرح عمرانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امتحانات پایه پایه دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • امکان افشای سوالات آزمون‌های آموزش و پرورش غیرممکن شد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • ماجرای به تعویق افتادن سفارش کتاب‌های درسی چیست؟
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA