Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@22:22:24 GMT

مهدی طارمی مقابل بزرگان؛ لیورپول، اتلتیکو و میلان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۵۲۶۵

پورتو و مهدی طارمی در گروه مرگ قرار گرفتند.

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021-22 برگزار شد که طی آن در گروه B تیم های پورتو، لیورپول، میلان و اتلتیکو مادرید قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری؛ مهدی طارمی و تیمش در یکی از سخت ترین گروه های این مرحله قرار گرفتند. لیورپول یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، اتلتیکو مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا است و میلان هم که پس از مدت ها به لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و از قدرت های کلاسیک این جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با محمود خوردبین: با حضور پروین، محمدخانی و باقری، نقش علی کریمی در تیم رویایی می شود وریا غفوری: روی اسم من خط قرمز کشیده شد باشگاه لیون: سردار آزمون گزینه ما است جزئیات آخرین پیشنهاد رده شده پاریس توسط ام باپه منتشر شد؛ عزم جدی کیلیان! آمادگی منچسترسیتی برای پرداخت دستمزد 15 میلیون یورویی به کریستیانو رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)