Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، سرهنگ "احمد گودرزی" رئیس کلانتری 121 سلیمانیه در گفتگو باخبرنگار رکنا اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره درگیری و سرقت در شرق تهران ماموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری 121 سلیمانیه پس از مراجعه به محل حادثه مشاهده کردند شهروندان 2 سارق کیف قاپ توسط مردم بادرگیری گرفتار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین حادثه تیم پلیسی متهمان را جهت سیرمراحل قانونی به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی افزود: متهمان ابتدا جرم خود را انکار می کردند، اما با توجه به شواهد موجود و ارائه مدارک سارقان راهی جز اعتراف به سرقت نداشتند.

وی  افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان صراحتا به20 فقره سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی از شهروندان در شرق تهران اعتراف و دلیل سرقت های سریالی را تهیه پول برای خرید موادمخدر عنوان کردند.

این مقام پلیسی در پایان گفت: پرونده متهمان جهت کشف جزئیات بیشتر از سرقت ها در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 121 سلیمانیه قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت حادثه سارق موادمخدر اخبار حوادث بازداشت قانونی فیلم شرق تهران سارقان حرفه ای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما سلبریتی بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی ریحانه پارسا قیمت تتلو فریبا نادری فریبا نادری بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند

«نیکولاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا پس از آنکه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ کاندید شد، در یک راهپیمایی و کارزار بزرگ در مرکز شهر کاراکاس حضور یافت.

به نقل از خبرگزاری تاس، مادورو گفت: «۲ مرد مسلح آماده بودند تا من را ترور کنند اما این عملیات خنثی شد. آن‌ها بازداشت شده و اعتراف کردند که اعضای حزب منحل شده راست افراطی « Vente» هستند».

مقام‌های کاراکاس گزارش دادند که سه مرد مواد منفجره را برای حمله به مادورو با خود به این راهپیمایی و تجمع آورده بودند.

کد خبر 840816 منبع: ایسنا برچسب‌ها تروریسم در جهان خبر ویژه ونزوئلا

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • مادورو: می خواستند من را ترور کنند | دو مرد مسلح بازداشت و اعتراف کردند