Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمتر از سه ماه از عرضه نسخه 2.0 سیستم عامل هارمونی به صورت رسمی می‎گذرد و در این مدت میلیون‌ها دستگاه هواوی با موفقیت به این نسخه بروز شده‎اند. هواوی برنامه توسعه این سیستم‎عامل را با جدیت دنبال کرده و قصد دارد نسخه 2.1 آن را ماه آینده برای اولین محصولات خود عرضه کند.

دو رویداد اخیر هواوی را باید از مهمترین اتفاقات چند سال اخیر این شرکت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رویداد هارمونی، این شرکت به صورت رسمی روند عرضه سیستم‎عامل HarmonyOS 2 را معرفی کرد. در رویداد دوم نیز گوشی‎های جذاب سری P50 برای اولین بار با این سیستم‎عامل راهی بازار شدند تا از عزم جدی هواوی برای توسعه سیستم‎عامل اختصاصی خود خبر دهند.

بنابر آمارهای اعلام شده، هواوی تا ماه گذشته بیش از 50 میلیون دستگاه را به نسخه سیستم‌عامل هارمونی 2.0 بروز کرده است. این روند قرار است تا پایان سال جاری میلادی به بروزرسانی بیش از 100 میلیون دستگاه برسد که می‌‎تواند سریعترین روند نصب یک سیستم‎عامل تازه وارد در دنیای موبایل تا به امروز، لقب بگیرد.

اما همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد هواوی قصد دارد نسخه HarmonyOS 2.1 را تا ماه آینده میلادی برای کاربران نسخه Snapdragon 888 4G گوشی‌های سریP50  عرضه کند. این اولین ملاقات با نسخه 2.1 هارمونی خواهد بود که می‌‎تواند شروعی بر عرضه نسخه جدید برای دیگر محصولات نیز باشد.

روز گذشه اطلاعاتی در سامانه TENNA چین از لیست گوشی‎های دریافت کننده مجوز عرضه منتشر شده که نشان می‎دهد هواوی قصد دارد گوشی‌های سری P50 با تراشه پردازنده اسنپدراگون 888 را از ماه آینده با سیستم‎عامل هارمونی 2.1 به صورت از پیش نصب شده، راهی بازار کند.

هواوی هنوز اطلاعاتی در مورد محتوای بروزرسانی و اینکه چه بخش‎های از سیستم‎عامل و رابط کاربری بروز خواهند شد یا چه امکاناتی به این نسخه اضافه خواهند شد، منتشر نکرده است.

همانطور که می‎دانید. گوشی هواوی P50  تنها با تراشه Snapdragon 888 4G در بازار عرضه می‌شود ولی برای P50 Pro دو نسخه در نظر گرفته شده است؛ یک نسخه با تراشه پردازشی Kirin 9000 4G و دیگری با تراشه Snapdragon 888 4G.

طبق اطلاعات منتشر شده، بروزرسانی اخیر و عرضه از پیش نصب شده سیستم‎عامل هارمونی 2.1 تنها برای گوشی‎های با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد بروزرسانی نسخه Kirin این گوشی‎ها به هارمونی 2.1 منتشر نشده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هواوی رپورتاژ شرکت هواوی گوشی هواوی P50 سیستم عامل هارمونی 2 هارمونی 2 1 ماه آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جلسه  شورای پدافند غیر عامل گفت: این طرح با هدف رعایت کردن  اصول پدافند غیر عامل  و خدمات رسانی نانوائی ها به هنگام قطع گاز   و پیشگیری از تعطیلی  در زمان بروز حوادث احتمالی  اجرا می شود .

عبدالله نژاد با بیان اینکه در فاز اول  اجرای این  طرح از مجموع ۱۰۰واحد نانوایی شهرستان ۳۰درصد آن به سیستم ۲گانه‌سوز مجهز  خواهند شد افزود: مابقی نانوایی ها نیز بتدریج در ردیف اجرای این طرح قرار خواهند گرفت .

وی گفت : مجهز شدن نانوایی ها به سیستم موتور برق از جمله دیگر برنامه های پیشگیرانه در خصوص تعطیلی نانوانی ها می باشد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد