Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت:  در پی وقوع یک فقره  تیراندازی باسلاح جنگی کلاشینکف درسطح به درب منزل یکی از شهروندان در آبادان تحقیقات گسترده  و رصد اطلاعاتی برای کشف جرم، در دستور کار مامورین  پلیس اطلاعات وامنیت  و همچنین تیم ویژه مقابله با سرقت های مسلحانه آبادان   قرار گرفت که متهم باکارهای اطلاعاتی درمنطقه ۷۰۰واحدی  آبادان شناسایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس زن زیر لباس زن متهم سلاح کشف کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ زلقی گفت:  باتوجه به اینکه در بازرسی ازمنزل متهم سلاح به کار رفته کشف نشد و مامورین اطمینان از وجود سلاح درون خانه اطمینان کامل داشتند به همسر متهم که بسیار ترسیده بود مشکوک شدند که پس از درخواست پلیس زن همسر متهم  مورد بازرسی بدنی از جانب پلیس خانم قرار گرفته و از زیر لباس همسر عامل تیراندازی یک سلاح کلاشینکف بهمراه فشنگ وخشاب کشف وضبط شد.

 متهم دستگیر شده با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرده بود برای انجام تحقیقات برای بررسی علت تیراندازی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان دلالت داده شد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تیراندازی سرقت های مسلحانه اخبار حوادث تیراندازی آبادان شرارت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما بهاره رهنما بازیگر ایرانی بهاره رهنما سلبریتی ریحانه پارسا تتلو قیمت مهدی قائدی فریبا نادری بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل