Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت:رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی اقتصاد و جهاد کشاورزی به منزله پذیرش استعفای آنها از نمایندگی بود. - اخبار سیاسی -

سید نظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رای اعتماد مجلس به دو نماینده مجلس برای تصدی وزارتخانه‌های اقتصاد و جهاد کشاورزی، گفت: رای اعتماد نمایندگان به آقایان خاندوزی و  ساداتی‌نژاد به منزله استعفای آنها از نمایندگی مجلس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دیگر نیازی نیست روند بررسی استعفا از نمایندگی برای این دو نفر در مجلس طی شود، ادامه داد:افرادی که از مجلس به عنوان وزیر انتخاب می‌شوند به منزله پذیرش استعفای آنها نیز هست.

نماینده تهران در مجلس درباره احتمال انتخاب برخی از نمایندگان برای برخی مناصب دولتی، اظهار داشت: برخی گمانه‌زنی‌ها در این زمینه وجود دارد اما اینکه به صورت قطعی از سوی رئیس‌جمهور به مجلس اعلام شده باشد وجود ندارد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: اگر برای هر منصب دولتی نماینده دیگری انتخاب شود باید از نمایندگی مجلس استعفا بدهد و این استعفا پذیرفته شود و سپس آن فرد به آن مسئولیتی که برایش در نظر گرفته شده  بپردازد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد

«آنل شلین» که در اداره دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت خارجه آمریکا کار می‌کرد، چهارشنبه به روزنامه واشنگتن پست گفت که وی بار‌ها نگرانی‌های خود را درباره انتقال تسلیحات به اسرائیل مطرح کرده بود، اما بی‌نتیجه بود.

پیش از این، جاش پل مسئول امور سیاستی و نظامی وزارت خارجه آمریکا ماه اکتبر در اعتراض به کمک‌های تسلیحاتی کشورش به رژیم صهیونیستی برای استفاده در جنگ علیه غزه استعفا کرده بود.

طارق حبش نیز از دیگر مقامات دولت آمریکا بود که در مخالفت با حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی استعفا کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست دوشنبه گزارش داد که شماری از کارمندان دولت آمریکا قصد دارند به خاطر جنگ غزه و در اعتراض به حمایت دولت این کشور از رژیم صهیونیستی استعفا کنند.

پیش‌تر یکصد کارمند وزارت خارجه آمریکا در یادداشتی رئیس‌جمهوری این کشور را به انتشار اطلاعات گمراه‌کننده در جنگ غزه متهم کرده و اظهار کرده بودند که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.

همچنین بیش از ۱۳۰ تن از کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا در نامه‌ای از دولت این کشور خواسته بودند که برای آتش‌بس فوری در غزه اقدام کند.

بیش از ۷۰۰ تن از کارکنان بالغ بر ۳۰ آژانس و وزارتخانه آمریکا هم در ماه نوامبر در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهوری این کشور از وی درخواست کردند تا از آتش‌بس در غزه حمایت کند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم / دنبال تصویب قوانین جدید نباشد