Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم فارس گفت: طی حادثه واژگونی و آتش‌سوزی یک خودرو سواری در حوزه این شهرستان هشت نفر جان باختند.

محمد رحمانیان جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱:۰۴ بامداد امروز طی تماس با اورژانس مبنی بر وقوع حادثه‌ واژگونی و آتش‌سوزی روبه‌روی نیروگاه سیکل ترکیبی در ابتدای جاده جهرم-شیراز، یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: عوامل اورژانس با حضور در محل متوجه شدند هشت سرنشین این خودرو به دلیل واژگونی و آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

رحمانیان بیان کرد: جنسیت و هویت این افراد به دلیل شدت سوختگی مشخص نیست و نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

وی اظهار کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری جهرم نیز در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: ساعت ۰۱:۰۵ بامداد ۵ شهریور با تماس مرکز اورژانس به سامانه ی ۱۲۵ و گزارش واژگونی همراه با آتش‌سوزی خودروی سواری پارس در محور جهرم-شیراز روبروی نیروگاه سیکل ترکیبی جهرم، تیم امداد و نجات جاده‌ای سازمان آتش‌نشانی جهرم به محل حادثه اعزام شد.

هوشنگ عشایری افزود: واحد آتش‌نشانی شهرداری قطب‌آباد نیز تا رسیدن امدادگران جهرم، وارد عمل شد و تمام تلاش خود را برای اطفا انجام داد.

وی اضافه کرد: طبق نظر اکیپ اورژانس متأسفانه تمام سرنشینان این خودرو به دلیل مچالگی بدنه‌ خودرو در همان ضربات اولیه و شدت حریق در لحظه‌ تصادف، جان باخته‌اند.

عشایری ابراز کرد: همچنین با اعلام پلیس نیروی انتظامی طی تحقیقات اولیه مشخص شد اتباع افغان توسط این خودرو در حال جابه جایی بوده‌اند.

وی اظهار کرد: امدادگران پس از خارج کردن سرنشینان و ایمن‌سازی محل صحنه را به پلیس نیروی انتظامی تحویل دادند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واژگونی اتوبوسی متعلق به تعاونی جهان گشت مهر در یزد اظهار کرد: تعداد کل راننده و سرنشینان اتوبوس ۱۵ نفر شامل ۱۳ سرنشین و دو راننده بوده است.

وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم سرپایی در صحنه توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

میرجلیلی یادآور شد: هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت شد و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

رییس اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، گفت: اسامی مصدومان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6080494

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند