Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:07:24 GMT

هفت طرح هادی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۲۷۶۶۵

هفت طرح هادی در خراسان شمالی آماده بهره‌برداری است

علی محمدی جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها، ۱۶۶ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال از محل منابع ملی، استانی و ستاد حوادث هزینه شده است.

وی افزود: این طرح ها شامل زیرسازی و آسفالت در روستاهای مرز، باغچق و علی آباد شهرستان بجنورد، روستاهای آق قلعه، حسین آباد و خیرآباد شهرستان اسفراین و روستاهای پالکانلو، حسین آباد و فجر آباد شیروان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: در این راستا آسفالت معابر در روستاهای تاجیک، تازه یاب و اینچه سفلی مانه و سملقان، روستاهای نجف آباد،  دالنجان کردیه و رستم آباد شهرستان فاروج، روستای جربت و بام جاجرم و روستای کلاته ابریشم در شهرستان رازوجرگلان انجام شده است.

وی یادآور شد: این نهاد سال گذشته نیز هفت پروژه عمران روستایی شامل اقداماتی چون زیرسازی و آسفالت به گستره ۲۷ هزار و ۳۵۰ متر مربع،  سنگفرش و اجرای جدول به طول ۲ هزار و ۳۵۰ متر و اجرای دیوار محافظ به میزان ۳۵۰ متر مکعب افتتاح کرد.

محمدی افزود: همچنین سال گذشته ۲۵۷ میلیارد ریال اعتبار استانی و ملی برای طرح‌های هادی روستایی استان ابلاغ و در ۱۰۵ روستای خراسان شمالی هزینه شد.

یکهزار و ۲۹۷ روستا و آبادی در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی وجود دارد.

برچسب‌ها بجنورد هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی بجنورد هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۲۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی