Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، جسد مردی ناشناس روز جمعه در حالی توسط ماموران آتش نشانی دزفول در کانال آب کشاورزی قلعه نو شمس آباد کشف شد که تعدادی چسب الکترود نوار قلب بر روی سینه او چسبیده شده بود.

وجود چند چسب الکترود اتصال قفسه سینه به دستگاه مانیتور قلب به بدن فرد غرق شده نحوه مرگ این فرد را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع واکنش‌هایی در فضای مجازی داشت اگرچه بنا به گفته کارشناس اورژانس دزفول این چسب الکتروها به وفور در داروخانه‌های سطح شهر وجود دارند و احتمال اینکه خارج از فضای بیمارستانی و برای گمراه کردن اذهان عمومی از آنها استفاده شده باشد، زیاد است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه امروز طی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد عملیات، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به محل گزارش شده واقع در کانال آب کشاورزی قلعه نو شمس آباد اعزام و اقدام به بیرون آوردن جسد کردند.

احسان نداف آتش نشان حاضر در این عملیات با بیان اینکه هیچ اطلاعی از زمان غرق شدن این مرد ناشناس حدود ۳۰ ساله در دست نیست، گفت: با حضور نیروهای پلیس، جسد یاد شده توسط اکیپ نجات غریق سازمان از درون کانال آبرسانی خارج و برای طی کردن مراحل قانونی در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد آتش نشانی غرق شده اخبار حوادث قلب مرگ جنازه دزفول ناشناس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بهاره رهنما بازیگر ایرانی بهاره رهنما سلبریتی بهاره رهنما فیلم فرهاد مجیدی ازدواج محمدرضا گلزار فال ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان

درحالی که حکومت طالبان همواره نقض حریم هوایی افغانستان را محکوم می‌کنند، منابع محلی از ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان ولایت‌های جنوبی افغانستان خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع محلی از ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس این بار در ولایت‌های قندهار و کاپیسا خبر دادند.

هرچند تاکنون هیچ کشوری مالکیت این پهپادها را به عهده نگرفته اما حکومت طالبان همواره تأکید داشته است گشت‌زنی مستمر هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در فضای افغانستان نقض آشکار حریم هوایی این کشور است.

براساس گزارش منابع محلی در قندهار، دوشنبه (سوم ‌حمل) هواپیماهای بدون‌سرنشین در آسمان قندهار به طور مداوم در حال پرواز بودند.

برخی منابع محلی در کاپیسا نیز تصاویری از پرواز پهپادهای ناشناس در آسمان حصه اول و حصه دوم شهرستان «کوهستان» ثبت کردند و اذعان داشتند این پهپادها حدود ساعت 14 روز سه‌شنبه نیز مشاهده شده‌اند.

پیش از این گشت‌زنی هواپیماهای بدون سرنشین در برخی ولایت‌های افغانستان از جمله پکتیکا، کنر، بدخشان، پنجشیر، نیمروز و هرات قابل مشاهده شده بود.

ادامه گشت‌زنی هواپیماهای بدون سرنشین در آسمان افغانستانطالبان: گشت زنی پهپادهای آمریکایی در آسمان افغانستان نقض آشکار حریم هوایی استفیلم| خالی شدن آسمان افغانستان پس از تصرف کابل توسط طالبان

«شیرمحمد عباس استانکزی» معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان نیز پیش از این در اظهاراتی تصریح کرده بود: گشت زنی مداوم پهپادهای آمریکا در فضای افغانستان نقض آشکار حریم هوایی این کشور است و باید متوقف شود.

استانکزی به آریانانیوز نیز گفته بود: در آسمان افغانستان هواپیماهای بدون سرنشین حضور دارند و ما بارها درباره این موضوع به آمریکایی‌ها اعتراض کردیم.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • شاهدان غزه
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!