Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: زاکانی گفت: برنامه های مدیریتی پایتخت در سه سطح کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی می شود و نباید در بیان مشکلات سیاه نمایی شود.
به گزارش خبرنگار شهر ، علیرضا زاکانی، شهردار منتخب تهران در جلسه با شهرداران مناطق 22 گانه پایتخت گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوار های شهر نگاه می کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت های خود جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منتخب تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه ای به مسایل و آسیب های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه های خود نیاز به برنامه ریزی در 3 سطح داریم، افزود: به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در 3 سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.
زاکانی با اشاره به این نکته که در بخش کوتاه مدت بین 1.5 تا 2سال ، بخش میان مدت 2/5 سال و بخش بلند مدت نیز تا 4 سال تقسیم شده است، ادامه داد: اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می کنیم و در این صورت می توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسنت می پذیریم.
او بیان کرد: جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارد ائمه معصومین هستند.
شهردار منتخب تهران افزود: در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی های ما در شهرداری (66 هزار میلیارد تومان) اشاره می شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود بی انصافی است.
در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: انتظار می‌رود مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی، بهبود سامانه‌ها و وضعیت حمل‌ونقل هوشمند با ابزار و امکاناتی که هوش‌مصنوعی در اختیار قرار می‌دهد، مشکلات خدمات حمل‌ونقل را کاهش دهد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سامانه‌های هوشمند به‌طور دائم ترافیک را هوشمندانه کنترل می‌کند، اما حجم زیاد وسایل نقلیه موجب می‌شود این خدمات کمتر به چشم آید؛ البته اصفهان با وجود این‌که از این نظر به وضعیت مطلوبی نرسیده است در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه منابع مورد نیاز برای زیرساخت‌های حمل‌ونقل هوشمند در بودجه ۱۴۰۳ لحاظ شده است، افزود: انتظار می‌رود مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی، بهبود سامانه‌ها و وضعیت حمل‌ونقل هوشمند با ابزار و امکاناتی که هوش‌مصنوعی در اختیار قرار می‌دهد، مشکلات خدمات حمل‌ونقل را کاهش دهد.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان درباره فعالیت شرکت متروی منطقه اصفهان تاکید کرد: خدمات این شرکت با زمان‌بندی دقیق و فاصله‌های مشخص صورت می‌گیرد تا شهروندان طبق این زمان‌بندی برنامه‌ریزی کنند، همچنین این نهاد در تلاش است فاصله رسیدن قطارها به هر ایستگاه را کمتر کند و به شهروندان خدمات بهتری ارائه دهد.

قربانی با اشاره به سامانه‌های هوشمند گفت: شهر اصفهان از جمله شهرهای مجهز به فناوری هوشمند است؛ هرچند این تجهیزات نیاز به تکامل دارد، اما به نوبه خود توانسته بخشی از این خدمات را فراهم کند که از جمله آن‌ها نصب AVL روی تمام اتوبوس‌های شرکت واحد است که مکان و مسیر اتوبوس را به‌صورت لحظه‌ای نمایش می‌دهد، همچنین وجود سامانه برای هر وسیله حمل‌ونقل عمومی موجب شده است شهروندان زمان‌بندی مناسبی برای خود در نظر گیرند و کمتر برای وسایل حمل‌ونقل عمومی معطل بمانند.

وی ادامه داد: موضوع حمل‌ونقل عمومی از مسائل مهم هر شهری است؛ این موضوع توسط شهروندان و مجموعه مدیریت شهری از نظر چگونگی خدمات بهتر، روزانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

کد خبر 743900

دیگر خبرها

  • مریوان در هزارتوی مشکلات شهری
  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها